Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2018/2020

Gmina Regnów ogłasza przetarg

  • Adres: 96232 Regnów, Regnów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-46 8131623 , fax. 0-46 8131625
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Regnów
    Regnów 95
    96232 Regnów, woj. łódzkie
    tel. 0-46 8131623, fax. 0-46 8131625
    REGON: 75014843700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugregnow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2018/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego w sezonie grzewczym 2018/2020. Sukcesywna dostawa oleju opałowego o parametrach nie gorszych niż EKOTERM PLUS w ilości około 90,00 m³. do kotłowni przy Szkole Podstawowej w Regnowie w latach 2018/2019 ok. 45,00 m³.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy winni dołączyć do oferty: -dokument koncesji, zezwolenia , licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych ,prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. (zał. nr 6 do SIWZ) 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru( zał.nr 2 do SIWZ) 4 Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne z art.24ust.1 pkt.12- 23, i ust.5 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach