Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku administracyjnego Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Szkoły Podstawowej w Płoniawach-Bramurze i Szkoły Podstawowej w Krasińcu

Gmina Płoniawy-Bramura ogłasza przetarg

  • Adres: 06210 Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 178 061 , fax. 297 178 043
  • Data zamieszczenia: 2018-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoniawy-Bramura
    Płoniawy-Bramura
    06210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie
    tel. 297 178 061, fax. 297 178 043
    REGON: 55066833800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploniawy-bramura.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego do budynku administracyjnego Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury oraz Szkoły Podstawowej w Płoniawach-Bramurze i Szkoły Podstawowej w Krasińcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są cykliczne dostawy oleju opałowego do kotłowni w terminie od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. w ilości około 270 000 litrów do niżej wymienionych obiektów: 1) Szkoła Podstawowa w Płoniawach-Bramurze, Płoniawy-Bramura 80A 06-210 Płoniawy-Bramura (poj. zbiorników 8 000 l), 2) Szkoła Podstawowa w Krasińcu, Krasiniec 18, 06-211 Płoniawy-Bramura (poj. zbiorników 6 500 l) 3) Gminny Ośrodek Kultury Płoniawy-Bramura 59, 06-210 Płoniawy-Bramura (poj. zbiorników 2 000 l) 4) Urząd Gminy Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura 82A,06-210 Płoniawy-Bramura (poj. Zbiorników 6 000 l) Podana powyżej ilość jest ilością szacunkową. Może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Zamawiający nie ma wpływu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość w trakcie realizacji zamówienia zwiększenia lub zmniejszenia ilości obiektów do dostarczania oleju opałowego. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zakłada się, że dostawy oleju opałowego realizowane będą w dni robocze. 2. Dostarczony olej powinien posiadać następujące parametry określone w obowiązującej normie jakościowej PN-C-96024:L1: l.p. właściwości jednostka miary wymaganie L-1 1. Wartość opałowa min. MJ/kg 42,6 2. Gęstość w temperaturze 15º C min. kg/m3 860 3. Temperatura zapłonu min. ˚C 56 4. Zawartość siarki nie więcej niż % 0,20 5. Lepkość kinematyczna w 20º C mm2/s 6,0 6. Barwa - czerwona 7. Całkowita wartość zanieczyszczeń nie większa niż mg/kg 24 3. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości oleju opałowego. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego i złożonym zamówieniem przez Zamawiającego. Zamówienie będzie składane telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną i będzie określać każdorazowo ilość zamawianego oleju. Dostawy będą realizowane maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych (przy czym 1 dzień roboczy = 24 h) od złożenia zamówienia, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 – 15:30 w dniu uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. 6. Dostawy oleju będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15ºC 7. Minimalna jednorazowa dostawa to 3000 l. 8. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oleju opałowego Zamawiającemu, załadunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, rozładunek oleju. 9. Realizacja zamówienia odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu na terenie Gminy Płoniawy-Bramura. 10. Zamawiający składa zapotrzebowanie telefonicznie, pisemnie na adres Wykonawcy, faksem, mailem lub w innym obustronnie uzgodnionym trybie. 11. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo do: 1) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 30 %. 2) zwiększenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powodującej zmianę wartości zawartej umowy maksymalnie o 30 %. 12. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności określonej w pkt 11.1), w tym: zmiana zaoferowanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie ceny jednostkowej, żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umownej. 13. Wykonawca ma obowiązek dokładnego i sumiennego rozliczania się przed Zamawiającym z ilości i jakości przywiezionego oleju. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilości przywiezionego oleju, jak również do dokonania badania jakości przywiezionego oleju. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Na dostarczony olej Zamawiającemu przysługuje roszczenie z tytułu rękojmi na okres 2 lat zgodnie z Kodeksem cywilnym. Ponadto na ten sam okres Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości. 17. Wykonawca zrealizuje sprzedaż wraz z transportem zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniem oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach