Przetargi.pl
„Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Klukowo i jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2018/2019”

Gmina Klukowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-214 Klukowo, Mazowiecka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. +48862774520 , fax. +48862774542
  • Data zamieszczenia: 2018-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Klukowo
    Mazowiecka 14
    18-214 Klukowo, woj. podlaskie
    tel. +48862774520, fax. +48862774542
    REGON: 450670189
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klukowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Gminy Klukowo i jej jednostek organizacyjnych w sezonie grzewczym 2018/2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2018/2019 o łącznej ilości do 120 000 litrów do: Szkoły Podstawowej w Kuczynie, Świetlicy Wiejskiej w Kuczynie, Szkoły Podstawowej w Wyszonkach Kościelnych, Szkoły Podstawowej w Łuniewie Małym, Szkoły Podstawowej w Klukowie, Urzędu Gminy Klukowo, Ośrodka Zdrowia w Wyszonkach Kościelnych, Budynku OSP w Wyszonkach Kościelnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami objętymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.). Jednocześnie powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach