Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-232 Łubnice, Łubnice 66
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8659236
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Łubnice 66 66
    28-232 Łubnice, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8659236
    REGON: 00099137300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego o następujących parametrach: Lp Oznaczone parametry J.m. wymagane oznaczone 1 Lepkość kinematyczne w tem. 20o C mm2/s max.6 2 Temperatura zapłonu oC min. 56 3 Zawartość siarki % max.0,10 4 Wartość opałowa MJ/kg min.42,6 5 Destylacja normalna do temperatury 250o C destyluje % max.65 do temperatury 350 oC destyluje % min.85 6 Temperatura płynięcia oC max.-20 7 Pozostałość po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej % max. 0,3 8 Pozostałość po spopielaniu % max 0,01 9 Zawartość zanieczyszczeń mg/kg max. 24 10 Zawartość wody mg/kg max.200 11 Gęstość w temp.15o C kg/m2 max 860 12 Zawartość barwnika (Salvent Red 19) mg/l min. 6,3 13 Zawartość znacznika (Salvent Yellow 124) mg/l min 6,0 - max 9,0 14 Barwa ocena wzrokowa 15 Temperatura mętnienia oC Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć olej we wskazane przez Zamawiającego miejsce tj.: Urząd Gminy Łubnice, Publiczne Gimnazjum w Łubnicach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Budziskach, Publiczna Szkoła Podstawowa w Gacach Słupieckich, Publiczna Szkoła Podstawowa w Wilkowej, Centrum Kultury w Łubnicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, - Posiada wiedzę i doświadczenie - Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz: - W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowania co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. - Musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 100 000 zł Ocena spełnienia wymaganych warunków od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale V.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie następujących dokumentów: 1. Wypełniony Formularz oferty 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy ust. 1 4. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 7. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w dniu podpisania umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000zł. 9. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 10. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 11. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.10 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 12.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą każdy z osobna załączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V w pkt. 4 i 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: urzadlubnice.republika.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach