Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego do Zespołu Placówek w Dziarnie w roku 2019.

Zespół Placówek w Dziarnie ogłasza przetarg

  • Adres: 06430 Sońsk, ul. Aleksandry Bąkowskiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 713 076 , fax. 236 713 076
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek w Dziarnie
    ul. Aleksandry Bąkowskiej 1
    06430 Sońsk, woj. mazowieckie
    tel. 236 713 076, fax. 236 713 076
    REGON: 14187134600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpgoloyczyzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego do Zespołu Placówek w Dziarnie w roku 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego do ogrzewania pomieszczeń szkoły i internatu oraz podgrzewania wody. 3.1. Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia (bezpłatny transport lub koszt w cenie oferty) przedmiotu zamówienia – po uzgodnieniu terminu dostawy z osobą upoważnioną z ramienia zamawiającego – w godz. 8.00 – 15.00 w terminie trzech dni od zgłoszenia. 3.2. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 30 Pzp: a) Olej opałowy w ilości 100.000 litrów b) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV: 09135100-5 Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać cechy techniczne i jakościowe zgodne z Polską Normą PN-C-99024-2011 dla oleju opałowego oraz aktualne atesty (świadectwa jakości): - gęstość w temp. 15 oC:max (860 kg/m3 ), - wartość opałowa: min. 42,60 (MJ/kg), - zawartość siarki: max. 0,10% (m/m), - zawartość wody max. 200(mg/kg), - zawartość zanieczyszczeń stałych max. 24 (mg/kg), 96
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000 zł. Wadium wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, PKO 45 1020 1026 0000 1002 0276 8695 przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wpłacone na okres do końca terminu związania ofertą. Warunki zwrotu i utraty wadium reguluje ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 Na etapie składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawcy jedynie: Załącznik nr 3 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Pzp oraz braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 Pzp. Załącznik nr 2 – zakceptowany wzór umowy Załącznik nr 1 - oferta 5.2. Zgodnie z regulacjami zawartymi w dyrektywie UE z dnia 26.02.2014 w sprawie zamówień publicznych (Dz. Urz. UE L 94 z dnia 28.03.2014r) Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą przedłożenia poniższych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w tym postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Oferenta, obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia – dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) zaświadczenie z właściwego dla Oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o baraku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Pokwitowanie wpłaty wadium W myśl art. 26 ust.2 Pzp dokumenty te należy złożyć w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni. 5.3. Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 winny być przedłożone w formie oryginałów, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach