Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkól Specjalnych im.J.Porazińskiej w Ignacowie

Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 05300 Mińsk Mazowiecki, Ignaców
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7592623 , fax. 0-25 7592623
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej
    Ignaców 8
    05300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 7592623, fax. 0-25 7592623
    REGON: 71164752400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssignacow.szkolnastrona.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla Zespołu Szkól Specjalnych im.J.Porazińskiej w Ignacowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 130 m3 litrów oleju opałowego lekkiego, gatunku L-1, do celów grzewczych. Zamówienie realizowane będzie w latach 2019-2020. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w PN-C-96024:2011/ przetwory naftowe – oleje opałowe/ dla gatunku L-1. 3. Minimalne parametry oleju opałowego lekkiego: - gęstość w temperaturze 15°C nie może być większa niż 860 kg/m3; - wartość opałowa (energetyczna) nie może być niższa od 42,6 MJ/kg; - temperatura zapłonu nie może być niższa niż 56°C; - zawartość siarki nie może być wyższa niż 0,1%; - zawartość wody nie może być wyższa niż 200mg/kg; - zawartość ciał stałych nie może być wyższa niż 24 mg/kg; - temperatura płynięcia nie może być wyższa niż -20°C; - barwa czerwona; 4. Olej opałowy dostarczany będzie cysternami Wykonawcy. Wykonawca wliczy cenę transportu w cenę oleju opałowego. 5. Określona przez Zamawiającego ilość oleju opałowego jest wartością szacunkową. W zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego łączna ilość zamówionego oleju może zostać zmniejszona bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Sytuacja taka nie będzie stanowiła podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie (partiami) – każdorazowo na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zapotrzebowanie na każdą partię oleju składane będzie w dni robocze faksem, e-mailem lub w formie pisemnej w godzinach od 8.00 do 15.00. 7. Wykonawca będzie realizował dostawy w dni robocze w godzinach 8.00-15.00. 8. Rozliczenie zrealizowanych dostaw będzie następowało na podstawie faktury wystawionej po każdej dostawie. Wykonawca będzie wystawiał faktury uwzględniając poniższe informacje: Nabywca: Powiat Miński, ul. Kościuszki 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP: 822-234-24-26 Odbiorca: Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie, Ignaców 8;05-300 Mińsk Mazowiecki Adresat faktury: Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie, Ignaców 8; 05-300 Mińsk Mazowiecki Płatnik faktury Zespół Szkół Specjalnych im. Janiny Porazińskiej w Ignacowie, Ignaców 8; 05-300 Mińsk Mazowiecki 9. Dostarczona ilość oleju opałowego winna być fakturowana zgodnie z objętościowym systemem sprzedaży paliw opartym na m3 w temperaturze referencyjnej 15°C. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego paliwa. 11. Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez zamawiającego pracownika. Przy każdorazowej dostawie, dostawca powinien posiadać ważne aktualne świadectwo legalizacji / homologacji urządzeń pomiarowych w samochodzie dostawczym. 12. Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru dokonane przez Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. 13. W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczonym towarze Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. 14. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczonego oleju wystawiony przez producenta. 15. W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu o którym mowa w ust 14 lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. 16. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym. 17. W przypadku stwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymogów jakościowych, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin i naprawy. 18. Zmiana ceny wskazanej w ofercie (tj. ceny jednostkowej za 1 m3 oleju) może nastąpić wyłącznie na skutek zmiany ceny u producenta oleju, zgodnie z wysokością tej zmiany. 19. Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami dostawy przedmiotu zamówienia. 20. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia polegających na dostawie oleju opałowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach a) w pieniądzu na konto zamawiającego nr 30 9226 0005 0001 4060 2000 0030 , prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - przelew musi być dokonany przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą. Dokument taki winien zawierać następujące informacje: 1) nazwę i adres beneficjenta, 2) nazwę i adres wykonawcy zadania, 3) nazwę i adres gwaranta, 4) nazwę zadania, 5) kwotę wadium, 6) okres ważności dokumentu, 7) opis zdarzeń, których zaistnienie spowoduje zatrzymanie wadium. Opis ten winien uwzględniać zapisy art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Fakultatywnie dokument ten może zawierać numer prowadzonego postępowania. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę lub najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zalecenia dla Wykonawców wnoszących wadium w innej formie niż pieniądz: dokument wadium należy umieścić w kopercie wraz z ofertą. Zaleca się, aby oryginał dokumentu wadium nie był trwale spięty z ofertą, co umożliwi jego zwrot w okolicznościach wskazanych w ustawie. Z ofertą można spiąć natomiast załączoną dodatkowo kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 7b)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania: a) z powodów wskazanych w art. 24 ust 1 pkt 12 - 23 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) z powodów określonych w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawy Wykluczenia określone w art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zgodnie z brzmieniem art. 24 ust 5 pkt 1 cytowanej ustawy z postępowania wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574, 1579, 1948 i 2260) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260 i 2261 oraz z 2017 r. poz. 791); 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w przedmiotowym zakresie. c) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: zrealizował (lub realizuje – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych*) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie minimum 60 m3 oleju opałowego. * Uwaga: w przypadku zamówień realizowanych: wartość dostaw zrealizowanych przed terminem składania ofert nie może być mniejsza niż 60 m3. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp tzn., dokonania oceny ofert w ramach poszczególnych części, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Powyższa procedura zostanie dokonana zgodnie z zapisami rozdziału IX ust 11. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach