Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2020-2021

Gmina Rytro ogłasza przetarg

  • Adres: 33-343 Rytro, Rytro
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 90 40 , fax. 18 446 90 40
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rytro
    Rytro 265
    33-343 Rytro, woj. małopolskie
    tel. 18 446 90 40, fax. 18 446 90 40
    REGON: 49189267600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rytro.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro oraz gminnych jednostek organizacyjnych na sezon grzewczy 2020-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla potrzeb Urzędu Gminy Rytro, Szkoły Podstawowej w Rytrze, oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w sezonie grzewczym 2019/2020 w szacowanej ilości 68.000 litrów (sześćdziesiąt osiem tysięcy litrów): L.P. Gminna jednostka organizacyjna Lokalizacja obiektu Przewidywane zapotrzebowanie w tys. litrów* Wielkość zbiorników 1 Urząd Gminy Rytro 265 8 1 000l. 2 Szkoła Podstawowa Rytro 8 24 10 000l. 3 Szkoła Podstawowa Rytro 99 32 10 000l 4 Ochotnicza Straż Pożarna Rytro 196 4 3 000l. Ogółem 68 *Ostateczna ilość przedmiotu zamówienia będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie wyżej określonym. W przypadku zmniejszonej ilości przedmiotu zamówienia wykonawca nie nabywa praw do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom zgodnym z charakterystyką jakościową wymaganą Polską Normą PN-C 96024:2001. 2.2. Olej grzewczy powinien charakteryzować się następującymi parametrami: a) Gęstość w temperaturze 15 stopni Celsjusza - nie większa niż 0,860 g/ml; b) Temperatura zapłonu - nie niższa niż 56 stopni Celcjusza; c) Lepkość kinetyczna w temperaturze 20 stopni Celsjusza - nie większa niż 6,00 mm2/s; d) Skład frakcyjny:  do 250 stopni Celcjusza - destyluje nie więcej niż 65%/V/V,  do 350 stopni Celcjusza - destyluje nie mniej niż 85%/V/V, e) Zawartość siarki - nie więcej niż 0,20 %/m/m, f) Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej - nie większa niż 0,3 %/m/m, g) Pozostałość po spopieleniu- nie większa niż 0,01%/m/m, h) Zawartość wody - nie większa niż 200 mg/kg, i) Całkowita zawartość zanieczyszczeń - nie większa niż 24mg/kg, j) Wartość opałowa - nie niższa niż 42,6 MJ/kg, k) Temperatura płynięcia- nie wyższa niż -20 stopni Celcjusza. 2.3. Ilość litrów oleju będzie każdorazowo uzgadniana i określana w zamówieniach cząstkowych. Szacuje się, że najczęściej będą to dostawy w ilości 1000 litrów. Przewiduje się również dostawy w ilości 2000l, 3000l, i 5000l. 2.4. Termin dostawy danej partii zamówienia: Wykonawca będzie dokonywał dostaw częściowych najpóźniej w ciągu czasu określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie, od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego (faksem lub mailem). 2.5. Zamówienia na dostawę oleju będą kierowane z każdej z placówek oddzielnie, niezależnie od siebie. 2.6. Dostawy oleju opałowego dokonywane będą bezpośrednio do kotłowni – zbiorników na olej opałowy w budynkach wymienionych w pkt. III ust. 1. na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.7. Dostawa częściowa następować będzie każdorazowo za potwierdzeniem (dokument Wz), wystawionym przez Wykonawcę i potwierdzonym przez upoważnione osoby występujące po stronie Wykonawcy oraz Zamawiającego. 2.8. Osobą uprawnioną do zgłoszenia zapotrzebowania jest osoba wskazana w § 23 w załączniku nr 7 do SIWZ – wzór umowy. 2.9. Dostawa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem uznawana jest za niewykonaną. 2.10. Każdorazowo przy każdej dostawie wymagane jest dostarczenie certyfikatu (świadectwa) jakości partii oleju opałowego, wystawionego przez producenta. 2.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.12. Dostawy realizowane będą na koszt Wykonawcy w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy Urzędu lub Szkoły. Należy założyć, że będą to godziny od 7:30 do 15:00. Możliwość dostawy w innych dniach lub innych godzinach należy uzgodnić indywidualnie z Zamawiającym. 2.13. Dostarczony w ramach umowy olej opałowy będzie wykorzystywany przez Zamawiającego wyłącznie do celów własnych. 2.14. Dostarczona ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze rzeczywistej. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki elektroniczne oraz drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z dostawy zawierającego informacje o temperaturze i ilości dostarczonego produktu w temperaturze rzeczywistej oraz jednocześnie informacyjnie ilości w temperaturze 15°C, to Zamawiający wymaga wykonania oraz przedłożenia takiego wydruku. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki analogowe, wymóg ten nie dotyczy danego Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że olej opałowy będący przedmiotem postępowania jest przeznaczony wyłącznie do celów grzewczych. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru paliwa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo wypełnionego Oświadczenia o przeznaczeniu oleju opałowego do celów grzewczych, o którym mowa w przepisach Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz.U. 2019 poz. 864) 2.15. .). Przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi sporządzony i dostarczony przez Wykonawcę wymieniony powyżej dokument. 2.16. Wjazdy na posesje, gdzie zlokalizowane są zbiorniki, usytuowane są prostopadle do ulicy o szerokości ok.: 2m chodnik / 6m jezdnia / 2m chodnik. Brama wjazdowa na jedną z posesji ma szerokość 2,90m i jest to najwęższa z bram wjazdowych. 2.17. Kod CPV : 09.13.51.00-5 – olej opałowy. 3. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcy, stosownie do treści art. 36b ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 3) Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Zgodnie z art. 36ba ust. 1, jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5) Zgodnie z art. 36ba ust. 2 jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 7) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jest zobowiązany przedłożyć zamawiającemu umowę z Podwykonawcą, określającą zakres dostaw podwykonawcy, w terminie wskazanym w zawiadomieniu o wyborze oferty. Zlecenie części przedmiotu umowy Podwykonawcy nie zmieni zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Umowy z Podwykonawcami będą zgodne, co do treści z umową zawartą z Wykonawcą. Odmienne postanowienia są nieważne. 8) Zamawiający zgłasza odpowiednio pisemne zastrzeżenia lub pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, jej zmian, a także ich projektu w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Zmawiającemu umowy o podwykonawstwo, jej zmiany lub ich projektu, jeżeli: a) nie określono zakresu dostaw powierzonych podwykonawcy, b) kwota wynagrodzenia za realizację części świadczenia objętego umowa o podwykonawstwo jest wyższa, niż wartość tego zakresu robót wynikająca z oferty Wykonawcy, c) termin wykonania dostaw objętych umową o podwykonawstwo jest niezgodny z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, d) termin zapłaty wynagrodzenia dla podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, przewidziany w umowie o podwykonawstwo, jest niezgodny z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, e) okres odpowiedzialności podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy za wady z tytułu gwarancji lub rękojmi jest krótszy od okresu odpowiedzialności za wady Wykonawcy wobec Zamawiającego lub nie odpowiada zakresowi odpowiedzialności przyjętej przez Wykonawcę wobec Zamawiającego, f) brak w umowie o podwykonawstwo zastrzeżenia, że Zamawiający ma prawo wglądu w dokumenty finansowe podwykonawców lub dalszych podwykonawców i żądania przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego dowodów zapłaty należnego podwykonawcom wynagrodzenia, g) Zlecenie części przedmiotu umowy Podwykonawcy nie zmieni zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawców w takim samym stopniu, jak to by były jego własne. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia. 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp tj. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie został zaproszony do negocjacji lub złożenia ofert wstępnych albo ofert, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia; 2) wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: a) o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 5 lipca 2016 r. – Kodeks karny (dz. U 2016 poz 1137 z późniejszymi zmianami)) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176, 1170 i 1171 oraz z 2017r. poz. 60 i 1051), b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny, c) skarbowe, d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769); 3) wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 13; 4) wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności; 5) wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów; 6) wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 7) wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu; 9) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; 10) wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2019 r. poz. 1541 poz. 724 i 933); 11) wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne; 12) wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019. poz. 369), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.2. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy Pzp tj.: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019.0.498 r); 2) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, 3) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. 1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ, dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, a) wymagane jest posiadanie koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000 zł. 3) zdolności technicznej lub zawodowej a. wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnych, obejmujących dostawę oleju opałowego w ilości 50 tys. litrów i wartości co najmniej 100.000 zł dla jednej dostawy. Spełnienie tych warunków musi być potwierdzone dowodami, z których wynika, że wskazane dostawy zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, zgodnie art. 22a ustawy Pzp, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.2. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp, wskazane w SIWZ i ogłoszeniu. 2.3. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 2 SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1.3. SIWZ. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana dwuetapowo: Etap I – ocena wstępna wszystkich Wykonawców na podstawie „Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia z postępowania”, zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp – załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia; Etap II – Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, wskazane w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Informacja o wystąpieniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 prawo zamówień publicznych , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. 7. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, określonego w rozdziale V pkt. 1.3., ppkt. 1 SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: a) koncesji na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r Prawo energetyczne,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach