Przetargi.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W EŁKU NA ROK 2010

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6217100 , fax. 087 6217105
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Piłsudskiego 1 1
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6217100, fax. 087 6217105
    REGON: 79067608500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspelk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W EŁKU NA ROK 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W EŁKU NA ROK 2010. SZACUNKOWA ILOŚĆ OLEJU OPAŁOWEGO W OKRESIE DOSTAWY MIEŚCI SIĘ W PRZEDZIALE POMIĘDZY 25.000 A 40.000 LITRÓW. OLEJ OPAŁOWY MUSI SPEŁNIAĆ WYMOGI OKREŚLONE NORMAMI JAKOŚCI I BYĆ DOPUSZCZONY DO OBROTU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WNIESIENIA WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY ZGODNIE Z USTAWĄ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU W TRYBIE ART. 24 UST. 1 I 2, I SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU OKREŚLONE ART. 22 UST. 1 ORAZ W SIWZ. OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU ZAMAWIAJĄCY DOKONA NA PODSTAWIE DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRYCH ŻĄDA W SIWZ. WYMAGANE POZA USTAWOWYMI WARUNKI DODATKOWE ZWIĄZANE Z WYKONANIEM ZAMÓWIENIA, JAKIE POWINIEN SPEŁNIAĆ DOSTAWCA: - ZAPEWNIĆ DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO DO ZBIORNIKÓW KOTŁOWNI W CIĄGU 24 GODZIN W ILOŚCI UZGODNIONEJ KAŻDORAZOWO TELEFONICZNIE ZE SŁUŻBĄ KWATERMISTRZOWSKĄ KOMENDY, - DOSTARCZENIE OLEJU ODBYWA SIĘ NA KOSZT DOSTAWCY. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ OFERENTA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NALEŻY ZŁOŻYĆ ODPOWIEDNIE OŚWIADCZENIE.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA UPRAWNIENIE DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI ORAZ NIE PODLEGA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 ROKU - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: a) WYPEŁNIONY I PODPISANY FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SPECYFIKACJI, b) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, c) DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE UPRAWNIENIE OSÓB PODPISUJĄCYCH OFERTĘ, O ILE NIE WYNIKAJĄ Z PRZEPISÓW PRAWA LUB INNYCH DOKUMENTÓW REJESTROWYCH, d) KONCESJĘ, ZEZWOLENIE LUB LICENCJĘ, JEŻELI USTAWY NAKŁADAJĄ OBOWIĄZEK POSIADANIA KONCESJI, ZEZWOLENIA LUB LICENCJI NA PODJĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W ZAKRESIE OBJĘTYM NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ALBO OŚWIADCZENIE O POSIADANIU ODPOWIEDNIEJ KONCESJI, ZEZWOLENIA LUB LICENCJI, e) AKTUALNE ZAŚWIADCZENIE WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO ORAZ WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO POTWIERDZAJĄCE ODPOWIEDNIO, ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW, OPŁAT ORAZ SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE LUB ZAŚWIADCZENIA, ŻE UZYSKAŁ PRZEWIDZIANE PRAWEM ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOŚCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOŚCI WYKONANIA DECYZJI WŁAŚCIWEGO ORGANU - WYSTAWIONE NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT ALBO ODPOWIEDNIE OŚWIADCZENIE.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: PROPONOWANA KWOTOWA STAŁA MARŻA DOSTAWCY DOLICZANA DO JEDNEGO LITRA PALIWA (ZŁ. BRUTTO)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspelk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach