Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 22 59 285 , fax. 42 22 59 286
  • Data zamieszczenia: 2013-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Warzywna 6 6
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 42 22 59 285, fax. 42 22 59 286
    REGON: 47001384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zgm.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy JST

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości do 45 m3 (45.000 dm3) do dwóch kotłowni zlokalizowanych na terenie nieruchomości przy ul. Gdańskiej 7 i ul. Warzywnej 6 w Pabianicach. a/ dla kotłowni przy ul. Gdańskiej 7 - określa się wielkość wszystkich dostaw na 25 m3 b/ dla kotłowni przy ul. Warzywnej 6 - określa się wielkość wszystkich dostaw na 16 m3 c/ inne kotłownie obecnie nie obsługiwane przez Zamawiającego - określa się wielkość wszystkich dostaw na 4 m3. 2. Olej opalowy będący przedmiotem dostawy ma spełniać wymagania określone normą PN-C-96024:2011 Przetwory naftowe - oleje opałowe. 3. Dostawy oleju opalowego będą się odbywały w terminie nie wcześniejszym niż dzień podpisania umowy i nie później niż do 30.09.2014 r. 4. Dostawy oleju do kotłowni będą odbywały się na koszt dostawcy oleju opałowego właściwym samochodem (np. auto-cysterną) zaopatrzoną w pompę rozładunkową z legalizowanym urządzeniem pomiarowym oraz wężem rozładunkowym i złączkami dostosowanymi do otworów wlewowych zbiorników paliwa Zamawiającego. 5. Dostawy oleju będą się odbywały wg aktualnych potrzeb Zamawiającego, na telefoniczne zgłoszenie, przy czym zdecydowana większość dostaw nastąpi w okresie październik - kwiecień. 6 .Pozostałe warunki zostały podane we wzorze umowy będącej III częścią niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgm.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach