Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego w ramach bezobsługowego systemu dostaw i dystrybucji - 2019

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32602 Oświęcim, ul. Bema
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 423 140 , fax. 338 423 140
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Bema
    32602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 423 140, fax. 338 423 140
    REGON: 7211253300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka ze 100% udziałem gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego w ramach bezobsługowego systemu dostaw i dystrybucji - 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje 2 segmenty: 1) Uruchomienie systemu bezobsługowego poboru oleju napędowego z funkcją zarządzania dostawami i tankowaniami. 2) Sukcesywna dostawa oleju napędowego od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019r. w ramach systemu bezobsługowego poboru oleju napędowego z funkcją zarządzania dostawami i tankowaniami. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i instalacji dystrybutora oleju napędowego i podłączenie go do istniejącej u Zamawiającego infrastruktury, tj. dwóch naziemnych zbiorników dwupłaszczowych o pojemności 5000 litrów zlokalizowanych na terenie bazy Zamawiającego w Oświęcimiu przy ul. Bema 12A. W ramach tego segmentu zamówienia przewiduje się również instalację systemu (oprogramowania/aplikacji) pozwalającego na sterowanie układem dystrybucji paliw oraz zapewniającego wymaganą w niniejszej siwz analitykę w zakresie gospodarowania zasobami oleju napędowego oraz zarządzaniem flotą pojazdów i parkiem maszynowym, jak również rozliczania zużycia w odniesieniu do pojazdów i operatorów. Oprogramowanie systemowe ma za zadanie nadzorować pracę dystrybutorów paliw, archiwizować i grupować prowadzone transakcje w pamięci wewnętrznej oraz zapewniać analitykę zużycia zasobów w oparciu o dane identyfikujące maszyny i kierowców. W ramach zamówienia (drugi segment) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia stałych dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiających na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia lecz bez odrębnego zamówienia składanego przez Zamawiających. Wykonawca decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiorników magazynowych przez okres obowiązywania zawartej umowy bez ingerencji Zamawiających. Celem umożliwienia obliczenia ceny ofertowej Zamawiający szacuje, że łączna ilość oleju napędowego określona łącznym zapotrzebowaniem Zamawiających w całym okresie obowiązywania umowy wynosi 250 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23121100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ważna na dzień otwarcia ofert koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia zgodnie z treścią ustawy Prawo energetyczne, z datą ważności co najmniej do 31.12.2019r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – według zał. nr 1 do siwz; 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (zał. nr 2 do siwz); 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do siwz); 4. Inne dokumenty lub pełnomocnictwa wymagane fakultatywnie lub warunkowo przez zamawiającego (np. w pkt 9 ust. 2 ppkt 1), pkt 10 ust. 1, pkt 10 ust. 3 siwz); 5. Fakultatywnie broszury reklamowe, foldery, instrukcje i inne dokumenty techniczne, które mogą potwierdzać lub uwiarygodnić spełnianie wymaganych warunków technicznych przez oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach