Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk ogłasza przetarg

  • Adres: 59-930 Pieńsk, ul. Wysoka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7786235 w. 31 , fax. 075 7786201
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pieńsk
    ul. Wysoka 2 2
    59-930 Pieńsk, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7786235 w. 31, fax. 075 7786201
    REGON: 93102405000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy: - benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości 2000 litrów ( CPV 09132100-4) - oleju napędowego ON w ilości 32000 litrów ( CPV 09134100-8) poprzez tankowanie pojazdów będących w prawnym posiadaniu Zamawiającego z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczenia transakcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy PZP i warunki dodatkowe: a) posiadają uprawnienia do dystrybucji paliw płynnych - koncesja. W celu dokonania oceny spełnienia tych warunków zamawiający żąda od wykonawcy złożenia koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetycznej wydanej na podstawie Ustawy z dnia 01.09.2003r. Prawo energetyczne (Dz. U . Nr 153 poz. 1504) oraz stosownych oświadczeń. b) nie podlegają wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych. c) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymaga ją wpisu do rejestru lub zgłoszenia działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia czy Wykonawca posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny Zamawiający żąda kserokopię umowy zawartej z producentem lub dostawcą paliwa. 3. Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie oferty opracowanej na podstawie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Ocena dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 01.09.2003r. Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 153 poz. 1504). 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 oraz o nie podleganiu Wykonawcy wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo Zamówień Publicznych zał. nr 2. 4) Ofertę - część cenotwórczą - jednostkową załącznik nr 3 dot. oleju napędowego 5) Ofertę - część cenotwórczą - jednostkową załącznik nr 4 dot. benzyny Pb 95 6) Zaakceptowany wzór umowy poprzez zaparafowanie każdej strony - zał. nr 5 7) Jeżeli wykonawca nie jest osobą fizyczną lub nie podpisuje oferty osobiście - stosowne pełnomocnictwa, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub inne dokumenty poświadczające umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania wykonawcy. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 8) aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej - jeśli Wykonawca jest osobą fizyczną - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 9) Oświadczenie wykonawcy , iż udzielona koncesja nie została cofnięta. 10) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], dotycząca: 1. osób fizycznych ( współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), 2. urzędujących członków władz osób prawnych. 12). Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła?dania ofert); Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlegała by odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Składane kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone na każdej stronie za zgodność z oryginałem . Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca składający ofertę , bądź pełnomocnik , którego pełnomocnictwo zostało załączone do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena - marża wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/piensk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach