Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw

Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kazimierza Wielkiego 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7278064
  • Data zamieszczenia: 2023-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielna Publiczna Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Kazimierza Wielkiego 7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7278064
    REGON: 210013253
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego na zasadach bezgotówkowego tankowania ambulansów sanitarnych Zamawiającego na stacji paliw. 2. Szacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego wynosi: 148.000 litrów przez okres 40 miesięcy.3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.1) Oferowany olej napędowy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. (Dz.U. 2015, poz. 1680) oraz obowiązujących norm dla oleju napędowego. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę, w dni powszednie i świąteczne, dostęp do minimum jednej stacji paliw na terenie miasta Gorzowa Wlkp., z całodobową obsługą personelu.Stacje te muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2014, poz. 1853). 3) Wydanie towaru przez Wykonawcę odbywać się będzie na podstawie wykazu ambulansów sanitarnych do tankowania (dodatek nr 11 do SWZ). Liczba ambulansów sanitarnych może ulec zmianie w trakcie trwania umowy, co zostanie wprowadzone pisemnym aneksem. 4) Wykonawca zobowiązany jest w momencie tankowania danego ambulansu sanitarnego Zamawiającego do identyfikacji i kontroli numerów rejestracyjnych tankowanych pojazdów z numerami rejestracyjnymi wskazanymi na wykazie / karcie flotowej. 5) Wydanie towaru winno być każdorazowo ewidencjonowane i udokumentowane poprzez wręczenie osobie tankującej dowodu wydania sporządzonego przez stację paliw, w którym znajdą się minimum następujące dane:a) data tankowaniab) rodzaj towaruc) cena jednostkowa brutto oleju napędowego z chwili tankowaniad) ilość wydanego paliwae) nr rej. ambulansu sanitarnegof) jeśli dotyczy – nr karty, na którą dokonywana była transakcjaa wymaganych do rozliczenia.6) Ewidencja, o której mowa w powyższym pkt. 5, powinna być prowadzona odrębnie dla każdego ambulansu sanitarnego Zamawiającego, wskazanego w wykazie, o którym mowa w pkt.3.7) Zamawiający dopuszcza realizowanie przedmiotu zamówienia w oparciu o karty flotowe. Wymagana ilość kart – 13 sztuk. Wówczas każdorazowe tankowanie winno zostać potwierdzone dowodem wydania (wydrukiem z systemu obsługującego karty), zawierającym co najmniej dane, o których mowa w pkt. 5 lub poprzez dostęp do internetowego portalu dedykowanego Wykonawcy.8) Jeśli dotyczy – w przypadku realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu kart flotowych Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę 13 szt. kart flotowych wraz z kodem PIN do siedziby Zamawiającego w terminie nie później niż 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy lub od dnia złożenia zamówienia na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy.9) Jeśli dotyczy - Zamawiający wymaga, aby termin ważności karty wynosił min. 40 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy.10) Jeśli dotyczy - Jeśli Zamawiający zobowiązany będzie ponieść koszty z tytułu wprowadzenia kart flotowych, Wykonawca winien uwzględnić je w cenie składanej oferty poprzez dodanie w Załączniku nr 1 do oferty kolejnego wiersza (t.j. poz. 2) i wskazanie w nim kosztów za 13 szt. kart.11) Jeśli dotyczy - W przypadku zniszczenia, zagubienia karty flotowej, konieczności wystawienia nowej karty lub zmiany dotychczasowych danych Zamawiający dopuszcza opłatę w wysokości nie większej niż 10 zł netto za kartę zamienną. W tym przypadku nowa karta wraz z kodem PIN winna zostać dostarczona Zamawiającemu w terminie nie później niż 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia dokonanego w formie elektronicznej (np. na adres e-mail lub na dedykowanym portalu internetowym Wykonawcy).12) Nie dopuszcza się sprzedaży oleju napędowego dokonywanej przez kierowców ambulansów sanitarnych, do pojemników służących do przewozu paliwa (np. kanistry, beczki). 13) Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie wydanego oleju napędowego. 14) Wykonawca za prowadzenie bezgotówkowej sprzedaży oleju napędowego nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat, prowizji lub innych należności. 15) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie przedstawić świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) potwierdzające jakość oleju napędowego zgodną z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiednio obowiązujących norm.16) Zamawiający, wymaga wskazania przez Wykonawcę opiekuna Klienta (imię, nazwisko, telefon, adres e-mail). Nie dopuszcza się kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą poprzez infolinię.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach