Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego i benzyny polegająca na tankowaniu pojazdów z dystrybutora stacji obsługi paliw

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, Dąbska 40K
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Dąbska 40K
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    REGON: 311601084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.kolo.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego i benzyny polegająca na tankowaniu pojazdów z dystrybutora stacji obsługi paliw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych polegająca na tankowaniu pojazdów należących do Zamawiającego przez stację paliw Wykonawcy w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktur zbiorczych.2. Szacunkowe zapotrzebowanie paliwa na 24 miesiące od daty zawarcia umowy:a) Olej napędowy - ilość 127 000 litrów'b) Benzyna bezołowiowa 95 oktan – 3 500 litrów'3. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia może skorzystać z prawa opcji i może zakupić mniejsze ilości paliwa jednak zobowiązuje się do zakupu minimum 90% ilości oleju napędowego i 80% etyliny bezołowiowej 95 oktanów.4. Procedura wydawania paliwa będzie przebiegała następująco:1) Zamawiający sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo.2) Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania lub w inny, zaproponowany przez Wykonawcę, równoważny sposób.3) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliwa, do zbiorników sprzętu silnikowego i kanistrów, na stacjach benzynowych (stacji benzynowej) należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy.4) Tankowanie paliwa do kanistrów będzie odbywać się na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia zestawienia pobranego paliwa zawierającego: datę transakcji, ilość paliwa, rodzaj paliwa.5) Wykonawca zapewni paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania, spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. 2015 r. poz. 1680 z późń. zm.). 6) Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna stacja paliw Wykonawcy, na których realizowane będą zamówienia były położone na terenie miasta Koła lub w promieniu maksymalnie do 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Dąbskiej 40K oraz czynna przynajmniej 6 dni w tygodniu w godzinach 6:00 - 22:00. Wykonawca, po zawarciu umowy zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu szczegółowy wykaz stacji posiadanych na terenie miasta Koła.7) Paliwo może być pobierane do pojazdów spoza wykazu, wyłącznie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego.5. Ewidencja pobranego paliwa:1) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów, jaki i kanistrów odbywać się będzie na podstawie zestawienia pobranego paliwa bądź realizowanych przez stację paliw kart bezgotówkowych.2) Przedmiotowe stacje, które realizują karty bezgotówkowe zobowiązane są do:a. wydania w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy, nieodpłatnie, kart do zakupów, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym, w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego po cenach ustalonych zgodnie z ofertą.b. W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart. Wykonawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty.c. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż w ciągu 7 dni roboczych.d. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów.e. Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy wydane karty.3) Stacje paliw, które nie realizujące kart bezgotówkowych zobowiązane są do wydania wraz z fakturą VAT zestawienia pobranego paliwa na którym zamieszcza się następujące dane: imię i nazwisko kierowcy, który paliwo pobrał, datę i godzinę tankowania, ilość faktycznie pobranego paliwa wg rodzaju, nr rejestracyjny pojazdu, podpis pobierającego.6. Sposób rozliczania należności:1) Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw, będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o fakturę VAT.2) Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowych bądź zestawieniem pobranego paliwa, wystawiane będą przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu.3) Załączniki, o którym mowa w ppkt 2) stanowić będą zestawienie wszystkich transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym i prezentować będą następujące dane: nr karty bądź nr zestawienia, na których dokonano zakupu, nr rejestracyjny pojazdu, daty i godziny i ceny dokonania zakupu, sumy ilości zakupionego paliwa dla danego pojazdu,4) Załączniki mają być dostarczane w formie elektronicznej (adres e-mail przedstawiciela Zamawiającego: odpady@mzuk-kolo.pl) lub papierowej. 5) Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy w terminie nie krótszym niż 21 dni od daty doręczenia faktury (przy czym termin płatności stanowi kryterium oceny ofert).6) Rozliczenie za zakup paliwa przy użyciu kart następować będzie na podstawie faktur, wystawionych przez wykonawcę po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, zgodnie z przepisami podatkowymi. Strony ustalają następujące okresy rozliczeniowe trwające: od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego, od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca do faktury załączy zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające m.in.: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu, numer karty paliwowej, miejscowość i numer stacji paliw, datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę brutto paliwa, należny rabat cenowy dla paliw.7) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa, w cenach ustalonych zgodnie z treścią oferty.Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 8 000 zł.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 32 1090 1203 0000 0001 0155 1586.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada dokument stwierdzający prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.).Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach