Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie

Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39207 Brzeźnica, Paszczyna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 817 912 , fax. 146 823 391
  • Data zamieszczenia: 2016-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami sp. z o.o.
    Paszczyna
    39207 Brzeźnica, woj. podkarpackie
    tel. 146 817 912, fax. 146 823 391
    REGON: 18040293100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego w zależności od temperatury otoczenia (okresu) odpowiednio:  letniego  przejściowego  zimowego, spełniającego wymogi normy PN-EN 590:2013-12 „Paliwa dla pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań” oraz wymagania określone w Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz. 1680), przy czym wymagania zawarte w Rozporządzeniu są nadrzędne w stosunku do normy PN-EN 590:2013-12. W przypadku prognozowania bardzo niskich temperatur Zamawiający będzie żądał dostawy oleju napędowego dla klas klimatu arktycznego o temperaturze zablokowania zimnego filtra (CFPP) nie wyższej niż (– 25 °C). 1) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. 2) Całkowita wielkość zamówienia: 90 000,00 litrów oleju napędowego ( 90,00 m3 ). Podana wielkość rocznego zapotrzebowania Zamawiającego na paliwo w czasie trwania umowy może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu maksymalnie o 20%. Wielkość pojedynczej dostawy wynosi około 2 500,00 litrów ( 2,50 m3). 3) Wykonawca będzie dostarczał olej napędowy do zbiornika Zamawiającego przy użyciu środków transportu spełniających normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska. 4) Miejsce realizacji zamówienia: zbiornik paliwa (2,5 m3) na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. – Paszczyna 62 b; 39-207 Brzeźnica – 100 % dostaw. 5) Czas na realizację pojedynczej dostawy Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy do miejsca wskazanego w punkcie 3) odbywały się w godzinach od 700 do 1400 w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę paliwa w dni robocze w godz. od 700 do 1500. 6) Określenie jakości dostarczanego paliwa. Zamawiający – Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. w Paszczynie przy każdej dostawie wymagał będzie od Wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) dostarczanego paliwa. 7) Przyjmowanie paliwa przez Zamawiającego : Zamawiający dokonuje sprawdzenia czy przepływomierz zamontowany na cysternie Wykonawcy posiada aktualną legalizację potwierdzoną przez Urząd Miar. Zamawiający może sprawdzić w obecności kierowcy cysterny przy pomocy termoaerometru parametry paliwa tj. gęstość i temperaturę oraz organoleptycznie barwę, klarowność i brak zanieczyszczeń stałych. Zamawiający podpisuje Dowód Dostawy (WZ) jeżeli w/w warunki są spełnione. Odbiór paliwa odbywać się będzie pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego wyznaczonego przez Kierownika Przedsiębiorstwa oraz kierowcy autocysterny. 8) Warunki płatności Płatność za zrealizowaną dostawę odbywać się będzie w formie przelewu na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od otrzymania faktury przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach