Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu usług Technicznych Sp. z o.o.

Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. Bieszczadzka 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4561500 , fax. 0-134651505
  • Data zamieszczenia: 2016-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o.
    ul. Bieszczadzka 5 5
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4561500, fax. 0-134651505
    REGON: 37026971200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.zagorz.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla pojazdów Zakładu usług Technicznych Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości do 45 000 dm3 w temperaturze referencyjnej produktu 150C do zbiornika naziemnego będącego własnością Zakładu Usług Technicznych Sp. z o.o. w okresie od 20 lutego 2016 r. do 31 stycznia 2017 r. Zbiornik zlokalizowany jest na terenie Zamawiającego w Zagórzu przy ul. Bieszczadzkiej 5. Koszty transportu paliwa (do momentu zatankowania zbiornika) w całości obciążają Wykonawcę zamówienia. Wykonawca będzie dostarczał paliwo przy użyciu środków transportu spełniających normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska. Dostarczenie paliwa może być realizowane w godzinach od 8.00-15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. Nr 4 poz. 28 z późn. zm.). Olej napędowy będący przedmiotem zamówienia, musi odpowiadać polskim normom jakościowym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontroli jakości paliw (Dz.U. z 2014 r, poz. 1728 ze zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 775 ze zm.) oraz wydanych na podstawie powyższych ustaw rozporządzeniach, w tym w szczególności rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r., poz. 1058). - Olej napędowy PN-EN 590+A1:2011 2. Dowóz paliwa nastąpi z miejsca jego produkcji lub przechowywania do siedziby zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości dostaw ON do stacji paliw Zamawiającego i do realizacji jednostkowych dostaw OBN w ciągu 3 dni od dnia zamówienia paliwa przez Zamawiającego złożonego telefonicznie, faxem lub drogą mailową. 4. Zamówione ilości ON, Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć własnym lub wynajętym transportem na jego koszt i ryzyko do stacji paliw Zamawiającego. 5. Wykonawca realizował będzie dostawy autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 20111 r. Prawo o miarach (Dz.U. z 2004r. Nr 243, poz. 2441 ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern ( pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy, winien być wyposażony w legalizowane urządzenie pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do stacji paliw. Zarówno zbiornik jak i urządzenie pomiarowe w autocysternie winny posiadać ważne cechy legalizacyjne oraz komplet nieuszkodzonych plomb, nałożonych przez uprawniony organ oraz dopuszczenie UDT zbiornika. 6. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać każdorazowo przed każdym rozładunkiem autocysterny komplet dokumentów zawierający co najmniej świadectwo jakości produktu oraz dyspozycję dostawy (kartę nalewu) zawierającą co najmniej pełną nazwę produktu i nr normy, której produkt odpowiada, oraz ilość dostarczonego produktu wraz z adnotacją o temperaturze nalewu oraz potwierdzenie obowiązujących aktualnie cen hurtowych oleju napędowego u producenta - publikowanych na jego stronach internetowych. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia przed rozładunkiem autocysterny kontroli wstępnej obejmującej: a) sprawdzenie czy autocysterna nie posiada uszkodzeń mechanicznych lub śladów wycieków b) sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych autocysterny c) sprawdzenie stanu napełnienia zbiorników autocysterny d) pobranie próbek paliwa z każdego zaworu spustowego autocysterny w celu dokonania oceny wzrokowej, czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody e) wykonanie testu na obecność oleju opałowego. Graniczna wielkość do której pobiera się próbki to ok. 20 dm3. 8. Odbiory dostarczonego ON będą na stacji paliw zamawiającego przez komisję, w skład której wchodzić będzie przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy. 9. Faktyczna ilość dostarczonego paliwa zostanie ustalona na podstawie wskazań licznika Wykonawcy. 10. W razie wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego strony mogą zlecić jego badanie niezależnemu podmiotowi, gdy reklamacja okaże się uzasadniona koszty badania pokrywa Wykonawca, ponadto zobowiązany jest on do dostarczenia w ciągu 24 godzin właściwego oleju napędowego w ilości zgodnej z reklamowaną partią. W przypadku gdy reklamacja będzie nieuzasadniona koszty badania pokrywa Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wielkości zamówienia (łącznej ilości paliwa) stosownie do potrzeb i posiadanych środków - Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 7.2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 7.3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku: Bank PEKAO S. A. I Oddział w Sanoku Nr rach. 81 1240 2340 1111 0010 4445 8574 . Zaleca się, by wadium w formie poręczeń lub gwarancji składać w oryginale. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych ustawą. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom wyklucza się. 7.4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7.7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.zagorz.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach