Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 26-400 Przysucha, ul. Targowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 675 22 94 , fax. 048 675 21 63
- Data zamieszczenia: 2021-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
ul. Targowa 52
26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
tel. 048 675 22 94, fax. 048 675 21 63
REGON: 67098413800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimprzysucha.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1)Nazwa zamówienia: Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze. 2)Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia: a)Na przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania składają się sukcesywne dostawy: oleju napędowego do silników typu „diesel”, spełniającego wymagania: Ustawy z dnia 25-08-2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 660 ze zmianami), Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) oraz właściwych obowiązujących polskich lub europejskich norm- norma EN 590. Szacowana ilość zamawianego oleju napędowego w skali obowiązywania umowy wynosi: 50.000 litrów. b)Dostawca będzie zobowiązany do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego świadectwa jakościowego na sprzedawane paliwo.c)Dostawy będą realizowane na zasadach doraźnych (wg potrzeb), bezgotówkowych zakupów tj. tankowań pojazdów do zbiorników w stacji paliw Wykonawcy.d)Stacja paliw będąca, w dyspozycji Wykonawcy powinna być dostępna dla Zamawiającego w godz. pracy PGKiM Sp. z o.o., tj. w każdy dzień od poniedziałku do soboty w godzinach od 6:00 do 20:00. e)Rozliczanie dostaw nastąpi w okresach miesięcznych wg faktycznie pobranego ilościowo paliwa. f) Faktury będą wystawiane przez Dostawcę dwa razy w miesiącu, w okresach od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. g) Dostawca będzie każdorazowo rejestrował wydane ilości paliwa na oddzielnym zestawieniu, a osoba pobierająca będzie kwitowała własnoręcznym podpisem. h) Zamawiający dostarczy do stacji paliw wykaz pojazdów i numerów rejestracyjnych upoważnionych do tankowania paliwa. i) Osoba tankująca pojazd zobowiązana będzie posiadać: upoważnienie (karta drogowa/SM-102), dowód rejestracyjny tankowanego pojazdu. 3) Ceny za paliwa pobrane przez zamawiającego będą naliczane wg cen obowiązujących w punkcie sprzedaży Dostawcy, pomniejszone o opust cenowy udzielony zamawiającemu w przetargu. Podana wartość oferty, musi obejmować wszystkie koszty z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów pierwotnej legalizacji, kosztów opakowania oraz ewentualnych upustów i rabatów. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Dostawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. 4) Miejsce wykonania zamówienia: wydanie paliw, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, nastąpi na stacji paliw Wykonawcy, zlokalizowanej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Spółki. 5) Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy. 6) Zatrudnianie na umowę o pracę: a) Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie tankowania pojazdów wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2018 poz. 108 z późn. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. b) Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę – tankowanie pojazdów c) Sposób udokumentowania zatrudnienia w.w. osób uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134220-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy Wiskitki do pojazdów gminnych, sprzętów utrzymania terenu oraz pojazdów i urządzeń OSP w 2023 roku
Dodano: 2024-02-13 - „Dostawa oleju napędowego w ilości 5 000 litrów do zbiornika w KP PSP w Piasecznie”
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa oleju napędowego w ilości 5 000 litrów do zbiornika w KP PSP w Piasecznie
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa paliw
Dodano: 2020-07-07 - Dostawa oleju napędowego dla PGKiM Sp. z o.o. w Przysusze
Dodano: 2020-02-12 - Dostawa paliw
Dodano: 2019-01-31 - Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
Dodano: 2018-02-16 - Dostawa paliw
Dodano: 2017-10-06 - Dostawy oleju napędowego w systemie kart paliwowych.
Dodano: 2016-10-28