Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni

Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 80 19 , fax. 14 611 80 19
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bocheńskie Zakłady Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 80 19, fax. 14 611 80 19
    REGON: 85034413500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzuk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pod nazwą: „Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni”. 1.2. Zamówienie obejmuje: Zamówienie obejmuje dostawę paliwa płynnego w postaci oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych sp. z o.o. w Bochni w roku 2019, realizowana przez Wykonawcę do mikrostacji paliw zlokalizowanej w Bochni przy ul. 20-go Stycznia 15 stanowiącej własność zamawiającego. Sukcesywny zakup paliwa dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cysterną Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1400 na jego koszt. Wielkość dostaw wynosi jednorazowo od 1000 do 4000 litrów, natomiast przewidywana łączna wielkość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania zamówienia nie przekroczy 150 000 litrów. W związku z tym, że ilość zakupionego paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb, Zamawiający zastrzega, że ilość paliwa podana w niniejszym punkcie jest ilością szacunkową (orientacyjną) podaną w celu prawidłowego określenia wartości zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa. Dodatkowe informacje: 1. Wynagrodzenie za zakup paliwa będzie płatne przez Zamawiającego przelewem na wskazany przez Wykonawcę numer konta, na podstawie wystawionej faktury VAT. 2. Fakturowanie odbywać się będzie po każdej dostawie, z odroczonym terminem płatności. 3. Samochody (cysterny) dostarczające paliwo muszą posiadać pompę z licznikiem ilości wydanego paliwa. Licznik powinien wskazywać ilość wydawanego paliwa w litrach rzeczywistych oraz w litrach w temperaturze 150C. Wykonawca na żądanie Zamawiającego udostępni wydruk ilości dostarczonego paliwa w temperaturze referencyjnej oraz rzeczywistej, a także przedłoży świadectwo legalizacji licznika. 4. Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedłoży dokumenty napełniania cysterny tak zwane „WZ”. 5. Dostawy będą realizowane na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia. 6. Paliwo musi spełniać wymagania jakościowe wg obowiązujących w Polsce norm w zakresie paliw. 7. Szkody wynikłe u Zamawiającego, spowodowane dostarczeniem paliwa nie spełniającego odpowiednich wymagań jakościowych obciążają Wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostosować do warunków i przepisów zakładowych na stacji paliw Zamawiającego, a w szczególności zobowiązuje się do przestrzegania przepisów porządkowych, przeciwpożarowych i zasad BHP. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia bez ponoszenie konsekwencji finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie 20 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnie-sione w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy osz-czędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z póź. zm.), Wadium w formie pieniężnej nale-ży wnieść na rachunek bankowy Krakowski Bank Spółdzielczy, oddział Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego, Bochnia nr 87 8591 0007 0080 0009 1196 0001 Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porę-czeniach udzielanych przez Polska Agencje Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. przy ul. Kazimierza Wielkiego 2 lub w Kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwa-ranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zapisami art.46 ust. 1, 1a, 2. Pzp Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wyko-nawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przy-padku gdy wykonawca: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; Zgodnie z art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o któ-rych mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy wykażą, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tzn. posiadają aktualna koncesję na obrót pali-wami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo Energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy – na załączniku nr 6 do SIWZ; 2. Zobowiązanie innych podmiotów - na załączniku Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej doku-menty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 4. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w 6.2. pkt 1 siwz - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach