Przetargi.pl
Dostawa oleju napędowego

Gmina Rogowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87515 Rogowo, Rogowo
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 801 622 , fax. 542 802 832
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
    Rogowo 51
    87515 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 801 622, fax. 542 802 832
    REGON: 53705900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rogowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju napędowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju napędowego zgodnego z normą PN-EN 590:2013-12 Paliwa dla pojazdów samochodowych – oleje napędowe, w szacunkowej ilości 45 m3 (45 tys. litrów), polegający na bieżącej dostawie w ilości ok. 2.0 tys. litrów miesięcznie w okresie od podpisania umowy do dnia 31.12.2020r. w celu napełniania zbiornika naziemnego, bezciśnieniowego, dwupłaszczowego o pojemności całkowitej 2500 litrów, przeznaczonego do magazynowania i wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego. 3.2. Podane zapotrzebowanie w okresie wykonywania zamówienia nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych, które uzależnione będą od warunków pogodowych i innych zdarzeń mogących mieć wpływ na ilość zużytego oleju napędowego. Zmiana ilości dostarczonego oleju napędowego nie będzie podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy. 3.3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 09134100-8 – olej napędowy 3.4. Rodzaj zamówienia: dostawa. 3.5. Oferowany olej napędowy musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680). 3.6. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć dokument dotyczący jakości danej partii paliwa, w szczególności świadectwo jakości w oryginale lub potwierdzonej kopii, list przewozowy wydany przez magazyn zawierający datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny. Odbiór oleju napędowego dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika magazynowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ, podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego oraz wydruk z drukarki. 3.7. Rozliczenie ilości dostarczonego paliwa powinno odbywać się na podstawie zainstalowanego na cysternie Dostawcy licznika wyposażonego w drukarkę drukującą dokument, który określi rzeczywistą ilość dostarczonego paliwa. 3.8. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć paliwo w terminie max. 72 godzin, liczonego od daty telefonicznego zamówienia. 3.9. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001r. – Prawo o miarach (Dz. U. z 2018r., poz. 376) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym będą realizowane dostawy paliwa, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. 3.10. Dostawy oleju mogą odbywać się tylko w godzinach od 7:00 do 14:00 w dni robocze (poniedziałek – piątek) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3.11. Załadunek zbiornika nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 3.12. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat. Rozliczenie następuje po wystawieniu faktury VAT. Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT będzie zatankowany olej napędowy w litrach do zbiornika magazynowego znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego z ceną z dnia dostawy. 3.13. Faktury płatne będą przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do Zamawiającego. 3.14. Wykonawca zobowiązuje się w okresie realizacji zamówienia stosować dla Zamawiającego cenę oleju napędowego brutto, wynikającą z ogłaszanej na stronie internetowej producenta ceny hurtowej oleju napędowego aktualnej na dzień dostawy, z zastosowaniem korekty cenowej (upustu lub marży) określonej w ofercie Wykonawcy. 3.15. Określona w ofercie korekta ceny oleju napędowego (upust lub marża) nie może ulec zmianie w trakcie trwania umowy. 3.16. Zaoferowane ceny zawierają wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym dostawy do Zamawiającego. 3.17. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie następowało na podstawie rzeczywiście zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju napędowego za cenę obliczoną wg pkt 3.14.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w celu wykazania spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r., poz. 755 ze zm.) w zakresie obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia. Przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy – Prawo energetyczne, obejmujące zakresem minimum paliwa będące przedmiotem zamówienia, z tym, że wymóg posiadania uprawnień dotyczy wszystkich Wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na postawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do Specyfikacji, 2) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do Specyfikacji, 3) Informacja dot. Podwykonawców, w tym zawierająca wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do Specyfikacji – jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, 4) Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika – jeżeli został ustanowiony (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach