Przetargi.pl
Dostawa olejów silnikowych

Komenda Stołeczna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 6038608 , fax. (22) 603 76 42
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Stołeczna Policji
    ul. Nowolipie 2
    00-150 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 6038608, fax. (22) 603 76 42
    REGON: 012126482
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa olejów silnikowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (według potrzeb Zamawiającego) dostawy olejów silnikowych do silników samochodowych, zwanych w dalszej części ogłoszenia „asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do dokumentacji zamówienia. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektów określonych w pkt 13; b) rozładunku dostarczonego asortymentu do miejsc wskazanych przez Zamawiającego; c) dostarczania przy każdej dostawie asortymentu karty charakterystyki danej partii sporządzonej zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1203), nieodpłatnie w formie pisemnej w języku polskim. d) dostarczenia wraz z pierwszą dostawą 4 szt. pompek ręcznych dźwigniowych lub skrzydełkowych (do olejów, kompatybilnych do opakowań (beczek) dostarczonych wraz z asortymentem); e) użycia środka transportu wyposażonego w urządzenie ułatwiające rozładunek i załadunek asortymentu (np. windę). 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment: a) był fabrycznie nowy, wolny od wad, dopuszczony do obrotu oraz pierwszego gatunku, b) był wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy, licząc od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru, c) w swoim składzie nie posiadał komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych, d) zawierał komponenty, które nie zmienią właściwości i jakości asortymentu, a tym samym nie spowodują skrócenia terminu przydatności do użycia asortymentu, o którym mowa w pkt 8. 5. Dostarczany asortyment ma być umieszczony w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnym wyciekiem, o pojemnościach określonych w załączniku nr 2 do dokumentacji przetargowej. 6. Na opakowaniu lub etykiecie asortymentu powinny znajdować się następujące informacje: a) nazwa handlowa asortymentu, b) nazwa producenta, c) oznaczenie klasyfikacji, d) pojemność/waga, e) data produkcji, nr partii, f) okres przydatności do użycia 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment posiadał 24 miesięczny termin przydatności do użycia, licząc od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 8. Na dostarczony asortyment Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 24 miesięcznej rękojmi, liczonej od dnia podpisania bez uwag przez Strony protokołu odbioru. 9. Zamawiający wymaga, aby na dokumentach przewozowych jak również na fakturach wystawionych przez Wykonawcę, umieszczone były następujące informacje: a) rodzaj dostarczonego asortymentu (nazwa handlowa asortymentu, nazwa producenta); Pod nazwą „producent” należy rozumieć wytwórcę lub firmę, pod nazwą której asortyment jest sprzedawany bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. b) ilość dostarczonego asortymentu - zgodna ze złożonym zamówieniem, o którym mowa w pkt 10. c) cena jednostkowa brutto w PLN za jednostkę miary (litr). 10. Termin realizacji poszczególnych dostaw – dostawy realizowane będą sukcesywnie, w terminie nie przekraczającym 3 dni roboczych, licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zamówienia złożonego w formie pisemnej (dopuszczalna droga faksowa), w którym wskazany zostanie rodzaj asortymentu, jego ilość a także miejsce dostawy spośród wskazanych w pkt 12. 11. Termin obowiązywania umowy: 24 miesiące od dnia podpisania przez Strony umowy, jednakże nie dłużej niż do osiągnięcia kwoty wynikającej z ceny najkorzystniejszej oferty Wykonawcy. 12. Miejsce wykonywania zamówienia: magazyny KSP: ul. Jagiellońska 72 w Warszawie, ul. Puławska 44E w Piasecznie. 13. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 Ustawy. 14. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach