Przetargi.pl
Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej

Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-951 Kraków, os. Zgody 18
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6460303, 6460100 , fax. 012 6460199
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
    os. Zgody 18 18
    31-951 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6460303, 6460100, fax. 012 6460199
    REGON: 00017342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sapsp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa odzieży specjalnej, środków ochrony indywidualnej oraz ekwipunku osobistego strażaka dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej. 1. Postępowanie podzielone jest na dziesięć części: CZĘŚĆ 1 Dostawa butów strażackich skórzanych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Buty strażackie skórzane 100 par /zamówienie podstawowe/ - Buty strażackie skórzane 30 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.1. CZĘŚĆ 2 Dostawa butów strażackich gumowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Buty strażackie gumowe 30 par /zamówienie podstawowe/ - Buty strażackie gumowe 5 pary /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.2. CZĘŚĆ 3 Dostawa obuwia koszarowego oraz butów dla kadry dowódczo sztabowej dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Obuwie koszarowe 100 par /zamówienie podstawowe/ - Buty dla kadry dowódczo sztabowej 10 par /zamówienie podstawowe/ - Obuwie koszarowe 20 par /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.3. CZĘŚĆ 4 Dostawa ubrań specjalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Ubranie specjalne 95 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Ubranie specjalne 20 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołączy do siwz jako załącznik 1.4. CZĘŚĆ 5 Dostawa ubrań koszarowych oraz ubrań roboczych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 130 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Ubranie koszarowe (czapka) 150 szt. /zamówienie podstawowe/ - Ubranie robocze (bluza + spodnie) 6 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Ubranie koszarowe (bluza + spodnie) 50 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Ubranie koszarowe (czapka) 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Ubranie robocze (bluza + spodnie) 2 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.5. CZĘŚĆ 6 Dostawa koszulek letnich oraz koszulek zimowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Koszulka letnia 260 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszulka zimowa 260 szt. /zamówienie podstawowe/ - Koszulka letnia 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Koszulka zimowa 40 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.6. CZĘŚĆ 7 Dostawa hełmów strażackich dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Hełm strażacki 50 szt. /zamówienie podstawowe/ - Hełm strażacki 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Okres gwarancji na skorupę min. 120 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.7. CZĘŚĆ 8 Dostawa kominiarek niepalnych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Kominiarka niepalna 45 szt. /zamówienie podstawowe/ - Kominiarka niepalna 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.8. CZĘŚĆ 9 Dostawa pasów bojowych dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Pas bojowy 30 szt. /zamówienie podstawowe/ - Pas bojowy 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.9. CZĘŚĆ 10 Dostawa dystynkcji i emblematów dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Przedmiot zamówienia: - Dystynkcje na plakietkach 502 szt. /zamówienie podstawowe/ - Dystynkcje na beret 320 szt. /zamówienie podstawowe/ - Dystynkcje na pochewkach 170 kpl. /zamówienie podstawowe/ - Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 8 szt. /zamówienie podstawowe/ - Emblemat SA PSP w Krakowie 100 szt. /zamówienie podstawowe/ - Dystynkcje na plakietkach 50 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Dystynkcje na beret 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Dystynkcje na pochewkach 10 kpl. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Identyfikator kadry dowódczo - sztabowej 2 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ - Emblemat SA PSP w Krakowie 10 szt. /zamówienie w ramach prawa opcji/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamawiający dołącza do siwz jako załącznik 1.10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 800,00 zł. (słownie: osiemset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 2 w wysokości: 200,00 zł. (słownie: dwieście złotych 00 groszy), - dla zadania nr 3 w wysokości: 300,00 zł. (słownie: trzysta złotych 00 groszy), - dla zadania nr 4 w wysokości: 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00 groszy), - dla zadania nr 5 w wysokości: 600,00 zł. (słownie: sześćset złotych 00 groszy), - dla zadania nr 6 w wysokości: 250,00 zł.(słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00 groszy), - dla zadania nr 7 w wysokości: 650,00 zł. (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00 groszy), - zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla zadania nr 8, 9 i 10. 2. Wykonawca wnosi wadium w dowolnym czasie jednak nie później niż przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII pkt. 1 SIWZ. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - sekretariat Komendanta Szkoły pokój 200, II piętro, bud. A. 5. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wymagany termin ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty wynosi 30 dni, tj. przez okres związania ofertą, o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 8 SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza innych form wnoszenia wadium. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podanej przez zamawiającego w Rozdziale I pkt. 1 SIWZ. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. NBP o/o Kraków nr 48 1010 1270 0060 0213 9120 0000. 9. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy wskazany powyżej, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty jedną ze wskazanych wyżej form zostanie wykluczony. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 12. Zamawiający zwróci wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający, zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sapsp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach