Przetargi.pl
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ OBUWIA - SPRAWA 22/2016

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ OBUWIA - SPRAWA 22/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia ochronnego do magazynu 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu znajdującego się przy ul. Legionów 54, budynek nr 26.tj.: BOTKI OCIEPLANE DAMSKIE par. 35, BOTKI OCIEPLANE MĘSKIE par. 35, BUTY GUMOWE MĘSKIE par. 32, BUTY GUMOWE DAMSKIE par. 31, MOKASYNY DAMSKIE par. 50, MOKASYNY MĘSKIE par. 20, SANDAŁY DAMSKIE par. 70, SANDAŁY MĘSKIE par. 20, BLUZA PERSONELU KUCHENNEGO Z KR. RĘK.DAMSKA szt. 190, BLUZA PERSONELU KUCHENNEGO Z KR. RĘK.MĘSKA szt. 180, CZAPKA ROBOCZA szt. 100, CZAPKA ROBOCZA OCIEPLANA szt. 50, CZEPEK DLA PERSONELU KUCHENNEGO szt. 201, FARTUCH FRONTOWY JASNOSZARY /ZAPASKA/ szt. 350, GARSONKA PIELĘGNIARKI kpl. 1, KAMIZELKA OCIEPLANA szt. 8, KOSZULA ROBOCZA FLANELOWA szt. 300, KURTKA PRZECIWDESZCZOWA szt. 50, KURTKA ZIMOWA OCIEPLANA szt. 50, PÓŁBUTY DAMSKIE DLA PR.KUCHNI par. 50, PÓŁBUTY MĘSKIE DLA PR. KUCHNI par. 55, BUTY SPORTOWE par. 536, UBRANIE PERSONELU KUCHNI DAMSKIE kpl. 220, UBRANIE PERSONELU KUCHNI MĘSKIE kpl. 120, PŁASZCZ DAMSKI szt. 205, PŁASZCZ MĘSKI szt. 100, RĘCZNIK FROTTE DLA PRACOWNIKA WOJSKA szt. 885, KOSZULKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO Z KR. REK. szt. 18, RĘKAWICE ROBOCZE OCIEPLANE par. 188, TRZEWIKI ROBOCZE DLA PR. WOJ. NA SPODACH GUMOWYCH par. 99, UBRANIE ROBOCZE OCIEPLANE kpl. 94, UBRANIE ROBOCZE OCIEPLANE DLA SPAW. ATEST. kpl. 2, UBRANIE ROBOCZE DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA kpl. 200, UBRANIE ROBOCZE ATESTOWANE DLA SPAWACZY kpl. 8, UBRANIE CAŁOROCZNE DLA RATOWNIKA MEDYCZNEGO kpl. 20, SPODNIE LETNIE RATOWNIKA MEDYCZNEGO szt. 4, KOSZULKA Z DŁ.RĘKAWEM RATOWNIKA MEDYCZNEGO szt. 8, RĘKAWICZKI RATOWNIKA MEDYCZNEGO szt. 4, CZAPKA RATOWNIKA MEDYCZNEGO szt. 4, RĘKAWICE GUMOWE CIENKIE par. 300, KAMIZELKA ODBLASKOWA szt. 329, FARTUCH GUMOWY KUCHENNY GRUBY szt. 30, PŁASZCZ DRELICHOWY DLA PRAC. WOJSKA szt. 200, PANTOFLE KĄPIELOWE par. 700, KOSZULKA Z DŁUGIMI RĘKAWAMI szt. 68, KALESONY szt. 4, KOMINIARKA POD KASK OCHRONNY szt. 50, KASK OCHRONNY szt. 50, RĘKAWICE GUMOWE GRUBE par. 30, OKULARY OCHRONNE szt. 120, OKULARY KWASOOCHRONNE szt. 22, RĘKAWICE OCHRONNE TKANINOWO-SKÓRZANE par. 30, FARTUCH KWASOOCHRONNY szt. 10, KOMBINEZON DO PRAC MALARSKICH I LAKIERNICZYCH kpl. 20, RĘKAWICE DO SPIRALI MECH. (WYBITE CEKINAMI) par. 5. 2. Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów, itp. Dopuszcza się umieszczenie ww. danych w sposób trwały bezpośrednio na przedmiocie (np. na rękawicach gumowych cienkich, itp.). 3. Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją: nazwa i adres producenta, data produkcji danego produktu. 4. Każdy przedmiot powinien posiadać opakowanie jednostkowe. 5. Poszczególne asortymenty przedmiotów powinny być oprócz opakowań jednostkowych zapakowane w opakowania zbiorcze. 6. Przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru. 7. Dostarczany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 8. Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r., posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego) umożliwiającej realizację zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 9. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli min. 18-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru dostawy, z zastrzeżeniem, że jeżeli gwarancja Producenta jest dłuższa niż wymagany termin to Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy gwarancji udzielonej przez Producenta. 10. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot zamówienia był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów. 11. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (dotyczy pozycji asortymentowej nr: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,13, 14, 20, 21, 23, 24, 25, 26, 28, 30, 35, 36, 47, 48, 51, 53) w zakresie wyrobów, określonych za pomocą norm lub w sposób wskazujący na markę producenta, o właściwościach spełniających wymagania określone przez Zamawiającego - nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy). Zamówienie publiczne będzie zrealizowane: w terminie do 20 kwietnia 2016 r. - dotyczy pozycji asortymentowych numer 22 i 44, pozostały asortyment winien zostać zrealizowany w ciągu 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę, wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 3.000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. 3. W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust.4 pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 4 pkt 2-5, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) i adres, na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach