Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38500 Sanok, ul. 800-lecia
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 134 656 290 , fax. 134 656 290
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 800-lecia 26
38500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 134 656 290, fax. 134 656 290
REGON: 37044434500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników SPZOZ w Sanoku część II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1). Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i obuwia dla pracowników medycznych SPZOZ w Sanoku, z podziałem zamawianego asortymentu na dwa- pakiety Wspólny słownik zamówień CPV: 18.10.00.00-0 odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki 18.80.00.00-7 obuwie W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - zebrania rozmiarów ubrań i obuwia od pracowników oraz dostarczenie i dopasowania dostarczonego asortymentu odzieży i obuwia stosownie do zebranych rozmiarów, w terminie i ilości wskazanych przez Zamawiającego w harmonogramie dostaw. Zaoferowane wyroby muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odzież ochronna dla personelu medycznego: - bluza - spódnica - spodnie damskie - fartuch damski, - bluza męska - spodnie męskie - fartuch męski - obuwie piankowe odzież z logo Szpitala Specjalistycznego w Sanoku (wykonany trwałą metodą odporną na pranie) Powyżej opisana odzież ma być wykonana: Wymagania dotyczące tkaniny: - skład: min. 35% bawełna , reszta poliester - gramatura nie mniej niż 165g/ m2 - temperatura prania min. 40 stopni C Wyroby mają być wykonane z materiałów dopuszczonych do stosowania w jednostkach służby zdrowia i posiadać certyfikat jakości tkanin. Każdy z Wykonawców przystępujących do przetargu zobowiązany jest złożyć oświadczenie wraz z kserokopią certyfikatów (norm producenta) potwierdzających, że oferowane produkty są dopuszczone do stosowania w jednostkach służby zdrowia Wielkość ubrań dotyczyć będzie standardowych rozmiarów, a także w przypadku sylwetek nietypowych odzież należy wykonać wg. indywidualnych rozmiarów. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w siwz wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 3.) Wykonawca zaoferuje 60 dniowy termin płatności od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT oraz zaoferuje okres niezmienności cen – przez okres obowiązywania umowy tj. 6 miesięcy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego i środków higieny osobistej na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie.
Dodano: 2023-09-20 - Zakup i dostawy odzieży ochronnej, operacyjnej i roboczej oraz bielizny niemowlęcej i koców.
Dodano: 2021-03-18 - „Zakup odzieży i obuwia roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej (zamówienie z podziałem na 14 części)”
Dodano: 2021-03-17 - ,,Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Baligród”
Dodano: 2021-03-16 - Zakup odzieży i obuwia roboczego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 8 części)
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży i obuwia roboczego oraz toreb leśnych dla pracowników Nadleśnictwa Kańczuga
Dodano: 2021-02-25 - Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp na 2021 rok
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Baligród
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa sortów mundurowych leśnika
Dodano: 2021-02-01 - „Zakup odzieży i obuwia roboczego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 2 części)”
Dodano: 2021-01-26