Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. + 48 22 22 99 931 , fax. +48 22 22 99 933
- Data zamieszczenia: 2015-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
ul. Księżycowa 5 5
01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. + 48 22 22 99 931, fax. +48 22 22 99 933
REGON: 01632107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży ochronnej dla SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe - 2 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej dla lotniczych zespołów ratownictwa medycznego SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe w Warszawie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania. Zadania nr 1: Dostawa kombinezonów (max. 350 sztuk) dla członków załóg SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Zadanie nr 2: Dostawa bluz - podpinek do kurtki (max. 180 sztuk) dla członków załóg SP ZOZ Lotnicze Pogotowie Ratunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A i 2B do SIWZ (odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351140003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do upływu terminu składania ofert w wysokości: Na zadanie nr 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); Na zadanie nr 2: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną