13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 86300 Grudziądz, ul. Czwartaków
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
- Data zamieszczenia: 2017-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
REGON: 34090727700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
- I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODZIEŻY, OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO - sprawa nr 42/2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży, obuwia roboczego i ochronnego do magazynu 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu znajdującego się przy ul. Legionów 54, budynek nr 26, zgodnie z wymaganiami oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale III SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ, w ilościach i asortymencie określonym w Rozdziale III ust. 2 SIWZ oraz w Załączniku nr 1i nr 1a do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 1a do SIWZ. 3. Produkty w danej pozycji asortymentowej winny być jednorodne, takie same co do rodzaju, wielkości, marki, uwarunkowań estetycznych i właściwościach. 4. Oferowany przedmiot zamówienia winien być nowy, spełniający wysokiej klasy wymagania jakościowe określone przez producenta danego produktu oraz gwarantować niezawodność i skuteczność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. 5. Każdy przedmiot zamówienia powinien posiadać wszytą tzw. metkę z oznaczeniami rozmiarów oraz zawierających inne podstawowe informacje dotyczące sposobu i parametrów prania, prasowania, suszenia, sposobu konserwacji, składu procentowego użytych materiałów, itp. Dopuszcza się umieszczenie ww. danych w sposób trwały bezpośrednio na przedmiocie (np. na rękawicach gumowych cienkich, itp.). 6. Na przedmiotach powinna być wszywka lub przywieszka z informacją: nazwa i adres producenta, data produkcji danego produktu. 7. Każdy przedmiot powinien posiadać opakowanie jednostkowe. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. 8. Poszczególne asortymenty przedmiotów powinny być oprócz opakowań jednostkowych zapakowane w opakowania zbiorcze. 9. Przedmioty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru. 10. Wyroby będące przedmiotem zamówienia winny być pierwszej jakości gatunku, wyprodukowane nie wcześniej niż w IV kwartale 2016 r., posiadać aktualne deklaracje zgodności z polskimi normami, w pełnej gamie rozmiarowej (określonej przez Zamawiającego) umożliwiającej realizację zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 11. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli min. 18-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru dostawy, z zastrzeżeniem, że jeżeli gwarancja Producenta jest dłuższa niż wymagany termin to Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy gwarancji udzielonej przez Producenta. 12. Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot zamówienia był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów. 13. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (dotyczy pozycji asortymentowej nr: 5, 8, 10, 15, 18, 28, 29, 33, 41, 42, 43, 44, 45 i 50 w zakresie wyrobów, określonych za pomocą norm lub w sposób wskazujący na markę producenta, o właściwościach spełniających wymagania określone przez Zamawiającego – nie gorszych niż określone w SIWZ (podstawa prawna: art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) przedkładając wraz z ofertą: a) Oświadczenie Producenta lub Wykonawcy składającego ofertę, iż zaoferowane produkty równoważne spełniają wymagania Zamawiającego, wraz z wykazem produktów których równoważność dotyczy; b) Opis każdego produktu równoważnego stanowiący potwierdzenie, że dostawy te spełniają minimalne wymagania Zamawiającego (np. folder, katalog, opis, oświadczenie Wykonawcy w sposób szczegółowy przedstawiające dane produktu). Powyższe dokumenty wymagane są na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Rozdziale III SIWZ (Podstawa: § 13 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz.1126). 14. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt, dokonać rozładunku oraz wniesienia dostarczonych przedmiotów zamówienia do magazynu 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu znajdującego się przy ul. Legionów 54, budynek nr 26, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy własnym staraniem, własnymi zasobami ludzkimi i/lub sprzętowymi. 15. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę, braki i wady powstałe w czasie przechowywania (magazynowania) produktu do czasu ich przekazania Zamawiającemu na podstawie protokolarnego odbioru dostawy. 16. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4.300,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy. Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w Rozdziale VIII ust. 4 pkt. 2-5 SIWZ, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 4 pkt 2-5 SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00). lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 10. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU). 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu”
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa odzieży kucharskiej - sprawa 105/2023
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego.
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa fartuchów barierowych. SSM.DZP.200.37.2023
Dodano: 2023-06-08 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
Dodano: 2023-06-07 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - sprawa nr 72/2022
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa kombinezonów ochronnych typu TYVEK
Dodano: 2021-04-21 - ZAMÓWIENIE ZWIĄZANE Z COVID: kombinezony i maseczki
Dodano: 2021-04-02