Przetargi.pl
Dostawa odzieży medycznej ochronnej

Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3256735, 3256609 , fax. 523 256 606
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
    ul. Seminaryjna 1
    85326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3256735, 3256609, fax. 523 256 606
    REGON: 9235693000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży medycznej ochronnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży medycznej ochronnej, dla potrzeb Zamawiającego; szczegóły określają załączniki nr od 1-1 do 1-17. 2. Przedmiot zamówienia zawarty w Pakiecie 3 - Rękawice nitrylowe - powinien być: a) zgodny z normatywnym standardem medycznym (PN-EN 455-1-2-3) i standardem ochronnym (EN 374-1-2-3) stanowiących środek ochrony indywidualnej kategorii III. b) przebadany w zakresie pracy z chemikaliami zgodnie z metodologią opisana w normie 374-3, c) przebadany w zakresie ochrony przed przenikaniem cytostatyków zgodnie z metodologią opisaną w normie 374-3 lub przebadany zgodnie z normą ASTM D 6978-05, d) przebadany w zakresie antyalergiczności. 3. Przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), a w przypadku Pakietów: od 12 do 16 Zamawiający dopuszcza również możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia, który nie jest wyrobem medycznym. 4. Zaoferowany przedmiot zamówienia będzie podlegał weryfikacji pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia na podstawie dostarczonych na wezwanie Zamawiającego próbek, zgodnie z pkt 10.8. Ponadto po ewentualnym zawarciu umowy, próbki będą służyły do porównywania zgodności kolejnych partii towaru z umową. 5. Zamawiający określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia: a) w Formularzach cenowych/Przedmiot zamówienia, w kolumnie: „Zaoferowana ilość opak.”, należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną: jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest równa 5 lub więcej to zaokrąglenie „w górę”, jeżeli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5 to cena będzie zaokrąglona „w dół”). b) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić te różnicę w kalkulacji ceny. 6. Opakowanie jednostkowe przedmiotu zamówienia musi być opatrzone etykietą zawierającą co najmniej: - nazwę przedmiotu zamówienia, - nazwę producenta, - datę ważności, - wielkość opakowania. 7. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykaz Oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. II. Pozostałe dokumenty i oświadczenia jakie musi zawierać oferta Wykonawcy. 1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (zał. nr 1... do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach