Przetargi.pl
Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla konserwatorów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-40/WZŻ/2018

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla konserwatorów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-40/WZŻ/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla konserwatorów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. 2.2. Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej obejmuje: 1) ubranie robocze składające się z bluzy roboczej z długimi rękawami, zapinanej na guziki, ze ściągaczami bocznymi u dołu bluzy oraz min. dwoma kieszeniami górnymi i dwoma kieszeniami dolnymi oraz długich spodni typu ogrodniczki z min. dwoma kieszeniami bocznymi (na wysokości kolan) oraz dwoma kieszeniami górnymi, materiał ubrania: tkanina bawełniano-poliestrowa lub bawełniana, gramatura: min. 250 g/mm2; 2) trzewiki robocze męskie, nieocieplane, wiązane, sięgające do kostki, z metalowym podnoskiem; 3) koszula flanelowa męska, z długim rękawem, z kołnierzem na stójce, z min. jedną kieszenią z przodu, zapinana na guziki, gramatura od 120 g/m2 do 180 g/m2, materiał: 100 % bawełna; 4) kurtka ocieplana męska, zapinana na zamek błyskawiczny, z kapturem i kołnierzem kryjącym szyję, z ociepleniem oraz podszewką poliestrową, z min. dwoma kieszeniami zewnętrznymi, zewnętrzna tkanina poliestrowa, poliamidowa lub bawełniano-poliestrowa; 5) obuwie zimowe męskie, wiązane, sięgające do kostki, lub wyżej, z podszewką z materiału ocieplającego, z podeszwą antypoślizgową; 6) czapka zimowa męska, z uszami ocieplanymi kożuszkiem, materiał powłoki: poliester, bawełna lub tkanina poliestrowo-bawełniana o gramaturze min. 160 g/mm2, materiał podszewki: poliester, bawełna lub tkanina bawełniano-poliestrowa o gramaturze min. 80 g/mm2. 7) rękawice ochronne pięciopalcowe, ze ściągaczem przy nadgarstku, materiał: dzianina bawełniana lub nylonowa powleczona w całości lub w części wewnętrznej dłoni nitrylem, PCV lub PU; 8) kalosze męskie gumowe lub z PCV, nieocieplane, z podeszwą antypoślizgową; 9) buty filcowo-gumowe męskie, z filcami sięgającymi pod kolano, z wkładką oraz podeszwą antypoślizgową; 10) płaszcz przeciwdeszczowy męski z długimi rękawami, z kapturem, materiał: dzianina poliestrowa powlekana PCV; 11) rękawice ocieplane męskie, pięciopalcowe, ze ściągaczem przy nadgarstku; 12) chodaki męskie wykonane z tworzywa sztucznego, całkowicie zakrywające palce, z paskiem na pięcie; 13) okulary ochronne jednoczęściowe, bezbarwne, odporne na zarysowania; 14) ręcznik bhp o wymiarach: szerokość od 30 cm do 70 cm, długość od 50 cm do 100 cm, gramatura min. 500 g/m2, materiał: 100 % bawełna; 2.3. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy jest Pani Joanna Juszkiewicz, telefon: 71 365 03 40, e-mail: joanna.juszkiewicz@wzz.wroc.pl. 2.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – ul. Fabryczna 15 we Wrocławiu, w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy – termin realizacji podlega ocenie ofert zgodnie z rozdz. 17 SIWZ. 2.5. Wykonawca dostarczy przedmiot fabrycznie nowy, zapakowany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. 2.6. Termin dostawy zostanie uzgodniony bezpośrednio z przedstawicielem Zamawiającego, odpowiedzialnym za realizację umowy, z min. 2-dniowym wyprzedzeniem. 2.7. Realizacja dostawy możliwa będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14. 2.8. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ. 2.9. Wymiary pracowników poszczególnych żłobków, których zamówienie dotyczy przedstawia załącznik nr 2a do SIWZ. 2.10. Zamawiający zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zamówienia lub reklamacji w przypadku gdy rozmiar asortymentu nie będzie odpowiadający danym zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ. 2.11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ewentualnej niezgodności dostarczonego towaru z umową lub dostrzeżonych wadach jakościowych bądź ilościowych, nie później niż 3 dni od dnia dostawy. 2.12. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę wynosi do 5 dni roboczych. Po upływie powyższego terminu i nieustosunkowaniu się Wykonawcy, Zamawiający rozliczy kary umowne w wysokości 20 zł za każdy dzień. 2.13. Zamawiający potwierdzi otrzymanie asortymentu protokołami odbioru dostawy – odrębnie dla poszczególnych żłobków, zgodnie z tabelą z załącznika nr 1. 2.14. Wzór protokołu odbioru dostawy stanowi załącznik nr 3 do umowy. 2.15. W cenie dostawy Wykonawca uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji umowy tj. m.in. koszt asortymentu, transportów, rozładunku, załadunku itp. 2.16. Wykonawca udzieli min. 12- miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment. 2.17. Dostarczony asortyment musi spełniać wymagania określone w polskich normach. 2.18. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo- cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ wraz z tabelą rozmiarów konserwatorów załącznik nr 2a do SIWZ . 2.19. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 7.8.; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 7.2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne tj. (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 u Pzp, zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach