Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35055 Rzeszów, ul. Szopena
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48 17 8666 096 , fax. +48 17 8666 097
- Data zamieszczenia: 2018-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
ul. Szopena 2
35055 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. +48 17 8666 096, fax. +48 17 8666 097
REGON: 69072411400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników z zakresu chemii klinicznej oraz dzierżawa analizatorów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych do diagnostyki z zakresu chemii klinicznej oraz dzierżawa analizatorów biochemicznych: a). automatycznego, wolnostojącego, wieloparametrowego analizatora o wydajności min. 750 oznaczeń na godzinę z opcją wykonywania badań pilnych, rok produkcji nie starszy niż 2018 – 1 szt., b). automatycznego, wolnostojącego, wieloparametrowego analizatora o wydajności min. 750 oznaczeń na godzinę z opcją wykonywania badań pilnych, analizator back up system, rok produkcji nie starszy niż 2013 – szt.1, dla Klinicznego Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie. 2. Dokładny opis przedmiotów zamówienia, szacunkową ilość oraz wymagania przedstawiają: Formularze cenowe – ofertowe (Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ), Zestawienie parametrów granicznych/wymaganych dla 2-ch analizatorów biochemicznych i odczynników (Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz Warunki serwisowania analizatorów biochemicznych (Załącznik nr 5 do SIWZ) będące integralną częścią SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzach cenowo-ofertowych, będących integralną częścią SIWZ przez okres 12 miesięcy. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi: 8 600,00 zł. Forma wniesienia wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć zgodnie z treścią art. 25a ust. 1 pkt 1 Pzp: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Załącznika nr 6 do SIWZ, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – Załącznik nr 6 do SIWZ – jeżeli dotyczy w postępowaniu. 3. Zamawiający w oparciu o przepisy art. 25a ust. 5 Pzp nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – w Załączniku nr 6 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie – Załącznik nr 6 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. II. Oprócz wypełnionego Oświadczenia wg Załącznika nr 6 do SIWZ do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty wg wzoru załączonego do SIWZ – Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a. Formularze cenowo – ofertowe (Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ), b. Zestawienie zbiorcze (Załącznik nr 3 do SIWZ), c. Zestawienie parametrów granicznych/wymaganych dla 2-ch analizatorów biochemicznych i odczynników (Załącznik nr 4 do SIWZ), d. Warunki serwisowania analizatorów biochemicznych (Załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Potwierdzenie wniesienia wadium – kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w ofercie, w taki sposób, by można było zrealizować dyspozycję zawartą w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 4. Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników do oznaczeń immunochemicznych, materiałów kontrolnych i części zużywalnych wraz z dzierżawą immunochemicznych analizatorów
Dodano: 2024-04-16 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do hodowli płynnej prątka gruźlicy
Dodano: 2024-03-11 - Dostawa odczynników do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów metodą Multiplex PCR wraz z dzierżawą aparatu
Dodano: 2024-03-11 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO DZIERŻAWIONYCH ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
Dodano: 2024-03-04 - Dostawa odczynników do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów metodą Multiplex PCR wraz z dzierżawą aparatu
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do hodowli płynnej prątka gruźlicy
Dodano: 2024-02-12 - Dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów/14_2024
Dodano: 2024-02-09 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KRWI KONTROLNEJ ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO DZIERŻAWIONYCH ANALIZATORÓW HEMATOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
Dodano: 2024-01-19 - Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2023-11-02 - Dostawa odczynników do oznaczeń biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2023-10-18