Przetargi.pl
Dostawa odczynników, testów, krwinek wzorcowych i materiałów kontrolnych stosowanych do badań laboratoryjnych w zakresie immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą wymaganego sprzętu

NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 69100 Słubice, ul. Nadodrzańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 758 20 71 wew.305 , fax. 95 750 14 12
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NZOZ Szpital im. Profesora Zbigniewa Religi w Słubicach Sp. z o.o.
    ul. Nadodrzańska 6
    69100 Słubice, woj. lubuskie
    tel. 95 758 20 71 wew.305, fax. 95 750 14 12
    REGON: 8044587200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalslubice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników, testów, krwinek wzorcowych i materiałów kontrolnych stosowanych do badań laboratoryjnych w zakresie immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą wymaganego sprzętu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników, testów, krwinek wzorcowych i materiałów kontrolnych stosowanych do badań laboratoryjnych w zakresie immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą wymaganego sprzętu, przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy przez obie strony. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 pakiety: Pakiet nr 1 – dostawa odczynników, testów i krwinek wzorcowych Pakiet nr 2 – dostawa kart żelowych, odczynników, krwinek wzorcowych oraz dzierżawa wymaganego sprzętu ( wirówka, inkubator, dozownik, pipety) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry graniczne/wymagane) wraz z szacunkową ilością stanowi dodatek nr 2 do siwz (załącznik nr 1 do oferty) będący integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Umocowanie do podpisania oferty - jeżeli dotyczy. Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć aktualny dokument lub dokumenty z których wynikają uprawnienia do podpisywania oferty. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej notarialnie „za zgodność z oryginałem” (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 2. Dokumenty i oświadczenia składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa, (zgodnie z treścią art. 24 ust. 11) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy-Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żądane oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach