Przetargi.pl
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW W ROZBICIU NA 9 SAMODZIELNYCH ZADAŃ.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Mieszka I 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3267 345 , fax. 091 3214174
  • Data zamieszczenia: 2012-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Garduły
    ul. Mieszka I 7 7
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3267 345, fax. 091 3214174
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-swinoujscie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, TESTÓW I INNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW W ROZBICIU NA 9 SAMODZIELNYCH ZADAŃ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Szpitala Miejskiego w Świnoujściu im. Jana Garduły ul. Mieszka I-go 7, 72-600 Świnoujście, odczynników, testów i innych materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatów, w rozbiciu na 9 samodzielnych zadań, wymienionych poniżej, w ilościach, asortymencie i parametrach według Załączników Nr 1,2,3 do SIWZ: Zadanie nr 1 - Odczynniki i inne materiały zużywalne do badań biochemicznych wraz z dzierżawą aparatu; Zadanie nr 2 - Odczynniki i inne materiały zużywalne do badań hormonalnych i badań infekcyjnych wirusowych wykonywanych na jednym analizatorze immunochemicznym wraz z dzierżawą aparatu; Zadanie nr 3 - Odczynniki hematologiczne i inne materiały zużywalne wraz z dzierżawą aparatu hematologicznego; Zadanie nr 4 - Odczynniki i inne materiały zużywalne do oznaczania badań koaguologicznych wraz z dzierżawą analizatora do ich odczytu; Zadanie nr 5 - Odczynniki i inne materiały zużywalne do badania moczu wraz z dzierżawą analizatora; Zadanie nr 6 - Odczynniki i inne materiały zużywalne do badań serologicznych wykonywanych mikrometodą wraz z dzierżawą oprzyrządowania; Zadanie nr 7 - Odczynniki do badań serologicznych wykonywanych metodą aglutynacji; Zadanie nr 8 - Szybkie testy diagnostyczne, w 4 pakietach. Zadanie nr 9 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego analizatora parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatu. Termin realizacji umowy: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy realizowane będą partiami w okresie trwania umowy. W wykazie przedmiotu zamówienia dostawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ dla Zadań 1-9) podano przewidywany zakres ilościowy dostawy. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Ostateczny zakres określą zamówienia szczegółowe składane w toku realizacji umowy. Wymagany przez zamawiającego termin realizacji zamówienia - po telefonicznym zgłoszeniu zamówienia Warunki dostawy przedmiotu dostawy określają załączone wzory umów: dla Zadania od nr 1 do 6 - Załącznik nr 6 do SIWZ, dla Zadania 7 i 8 - Załącznik nr 7 do SIWZ. dla Zadania 9- Załącznik Nr 8 do SIWZ Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynu Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT w ramach zawartej umowy bez podpisu swego przedstawiciela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-swinoujscie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach