Przetargi.pl
„DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA”

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37100 Łańcut, ul. Paderewskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 240 231 , fax. 172 252 302
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5
    37100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 240 231, fax. 172 252 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH NIEZBĘDNYCH DO EKSPLOATACJI AUTOMATYCZNEGO ANALIZATORA DO OZNACZANIA RÓWNOWAGI KWASOWO – ZASADOWEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA”. Załącznik Nr 2.1. – formularz asortymentowo – cenowy pkt I zawiera ilość badań do oznaczenia równowagi kwasowo – zasadowej, które Zamawiający planuje wykonać przez okres 24 miesięcy, natomiast w pkt. II Wykonawcy zobowiązani są określić i tym samym samodzielnie wpisać i dokonać obliczeń ilości i rodzaju materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji automatycznego analizatora, potrzebnych do wykonania planowanych badań. Załącznik Nr 2.2. zawiera zestawienie opłat dzierżawnych za automatyczny analizator do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej. Załącznik Nr 5 zawiera dokładny opis automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej p. n. „Opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych parametrów technicznych”. W załączniku tym również określone zostały parametry techniczne, które będą oceniane w kryterium oceny ofert oraz zostały opisane wymagane warunki dzierżawy analizatora. Oferty należy składać do całości. 1.Zaoferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania opisane w formularzu asortymentowo – cenowym (w Załączniku Nr 2.1.), formularzu cenowym (Załączniku Nr 2.2.) oraz w Załączniku Nr 5. 2.Podana przez Zamawiającego w Załączniku Nr 2.1. ilość badań jest szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 24 miesięcy i służy do obliczenia ceny oferty, tzn. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, ponieważ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykonywanych badań określonych w Załączniku Nr 2.1. w pkt. I. w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 3.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w Załączniku Nr 2.1. przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo – prawnych. 4.Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi wynikiem udzielonych odpowiedzi na pytania Wykonawców, ewentualnie modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy. 7.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców. 8.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a Ustawy (zatrudnienie na umowy o pracę). 9.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 11.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 12.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na zrealizowanie dostaw będących przedmiotem zamówienia. Termin wykonania zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli odczynników oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji dzierżawionego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej odbywać się będą stosownym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 – 100 Łańcut z dopiskiem „Laboratorium ”. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia, czyli odczynników oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji dzierżawionego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej odbywać się będą przez okres 24 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalny termin dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Magazynu lub Kierownik Działu Diagnostyki Laboratoryjnej lub Zastępca Kierownika Działu Diagnostyki Laboratoryjnej ds. mikrobiologii lub inna upoważniona osoba w formie pisemnej za pomocą faksu lub drogą mailową. 7.Automatyczny analizator do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do dwóch tygodni od daty podpisania umowy dzierżawy w dni robocze. 8.Cena analizatora powinna zawierać, co najmniej takie koszty jak: a)dostawę i montaż automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – – zasadowej , b)podłączenie analizatora do systemu informatycznego (LIS) Marcel, posiadanego przez pracownię DDL lub wpięcie do innego systemu informatycznego, c)szybką, 1 – dniową reakcję serwisu na wezwanie wraz z bezpłatną obsługą serwisową przez cały okres dzierżawy, wraz z zapewnieniem zastępczego analizatora w przypadku awarii dzierżawionego analizatora powyżej 4 dni – w przypadku dwukrotnej wymiany tego samego podzespołu wymiana aparatu na nowy aparat, d)bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i serwisu analizatora. Termin płatności: 1.Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę odczynników oraz materiałów zużywalnych niezbędnych do eksploatacji automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do „Centrum Medycznego w Łańcucie” Sp. z o. o. do Laboratorium i przedłożeniu poprawnie wystawionej w formie oryginału faktury VAT Zamawiającemu. 2.Płatność za dzierżawę automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej będzie realizowana w co miesięcznych ratach przez okres 24 miesięcy począwszy od pierwszego miesiąca „z dołu”, po miesiącu w którym Wykonawca dokona oddania analizatora do eksploatacji. Płatność za dzierżawę analizatora będzie dokonana w terminie do 30 dni po wystawieniu w formie oryginału faktury VAT Zamawiającemu przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu; 2)spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1b. Ustawy dotyczące: 1)Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2)Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 3)Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, sytuacji ekonomicznej lub finansowej, czy zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający w tym przypadku wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt A. ppkt 1 (Załącznik Nr 3).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymaganie dokumenty i oświadczenia: A.Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1.Zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt 1, ust. 3 pkt 2 Ustawy – Prawo zamówień publicznych do oferty każdy z Wykonawców zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3, w którym Wykonawca wstępnie potwierdzi, że: 1) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. pkt 12 – 22 Ustawy Pzp, 2)spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 – Ustawy Pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o zamówienie. Złożone oświadczenie ma potwierdzić, spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy zmieścili informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. A. ppkt. 1. Specyfikacji, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 – 6 Ustawy, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Specyfikacji, stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej itp.) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 2.Każdy z Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z sesji otwarcia ofert) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1. pkt 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4. B.Wykaz innych wymaganych dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą, brak których spowoduje odrzucenie oferty: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY – Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik Nr 2.1. do oferty. 3.Wypełniony formularz cenowy – Załącznik Nr 2.2. do oferty. 4.Wypełniony Załącznik Nr 5 p . n. „Zestawienie wymaganych parametrów technicznych”. 5.Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 roku (Dz. U. z dnia 17 października 2018 r. poz. 1993) w celu potwierdzenia, że dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia takich dokumentów jak: katalogów lub opisów technicznych lub fotografii lub materiałów informacyjnych, w których będą zawarte informacje potwierdzające jednoznacznie zgodność zaoferowanego automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku Nr 5. Dokumenty te powinny być sporządzone przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela Wykonawcy – Załącznik Nr 6 do oferty. 6.Aktualne certyfikaty, potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty, czyli odczynniki oraz materiały zużywalne niezbędne do eksploatacji automatycznego analizatora do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej są wyrobem medycznym i posiadają aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 26 maja 2015 roku z późn. zmianami o wyrobach medycznych – Załącznik Nr 7 do oferty. W przypadku, gdy dane produkty nie są wyrobami medycznymi należy przedstawić oświadczenie w formie oryginału, że produkty nie są wyrobami medycznymi i nie podlegają w/w przepisom – Załącznik Nr 7 a do oferty. 7.Aktualne dokumenty potwierdzające, że zaoferowany automatyczny analizator do oznaczania równowagi kwasowo – zasadowej jest dopuszczony do użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami np. deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE, tzn., że oferowany analizator posiada wymogi zgodnie z Ustawą z dnia 26 maja 2015 roku z późn. zmianami o wyrobach medycznych – Załącznik Nr 8 do oferty. 8.Aktualne karty charakterystyk substancji niebezpiecznych zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r. (Dz. U. 2007 nr 215 poz. 1588 z późn. zm.) – Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem”. W przypadku, gdy zaoferowany produkt nie posiada substancji niebezpiecznej należy przedłożyć oświadczenie w formie oryginału, informujące, że dany produkt nie posiada w swym składzie substancji niebezpiecznej – Załącznik Nr 9 a do oferty. 9.Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania wyjaśnień jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie „za zgodność z oryginałem”. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone – Załącznik Nr 10 do oferty. 10.Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom – – Załącznik Nr 11 do oferty (jeżeli dotyczy). Dokument ten Wykonawca zobowiązany jest sporządzić we własnym zakresie. Dokumenty wymienione w ppkt. 5, 6, 7 i 8, należy złożyć na nośnikach elektronicznych np. na płycie CD lub Pendrive itp., a sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, natomiast oświadczenia należy dołączyć do oferty w formie pisemnej (w formie oryginałów, które należy sporządzić we własnym zakresie). Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” powinno być w formie pisemnej. Wszystkie dokumenty winny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”. Składając dokumenty w formie kserokopii należy wpisać słowa np.: „poświadczam za zgodność z oryginałem” lub „za zgodność z oryginałem” – „data” i podpisać. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach