Przetargi.pl
Dostawa odczynników oraz materiałów i sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pn. "Wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie innowacyjności produktowej, procesowej, technologicznej i marketingowej związanej z wylęgiem "piskląt niemodlińskich" w zakładzie wylęgowym w Magnuszowicach"

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników oraz materiałów i sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pn. "Wzrost konkurencyjności na rynku poprzez wdrożenie innowacyjności produktowej, procesowej, technologicznej i marketingowej związanej z wylęgiem "piskląt niemodlińskich" w zakładzie wylęgowym w Magnuszowicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego według załącznika nr 1.1- 1.13 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę). 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, dla którego: 1) okres przydatności wynosi 10 miesięcy dla materiałów zużywalnych typu odczynniki oraz materiałów jednorazowego użytku (czyli dla przedmiotu zamówienia określonego w Części I-X); 2) gwarancja wynosi 12 miesięcy dla urządzeń pomiarowych (Część nr XI) oraz aparatu do elektroforezy (Część nr XII); 3) okresu przydatności do 1 miesiąca dla Części nr XIII. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego – tj. do Katedry Epizootiologii z Kliniką Ptaków i Zwierząt Egzotycznych, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, pl. Grunwaldzki 45, 50-366 Wrocław. 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu na przedmiot zamówienia 24 miesięcy okresu rękojmi. 5. Bieg terminu gwarancji/ważności okresu przydatności rozpoczyna się od momentu dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, tj.: o podpisania protokołu jego odbioru. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał własności określonych w zamówieniu, które uniemożliwią korzystanie z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu lub usunięcia niezgodności, tak aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego. 6. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty doręczenia faktury do Zamawiającego. Na fakturze winien być wpisany nr umowy, na podstawie której został zrealizowany zakup. 7. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 - 5.13 do SIWZ (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę). 8. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych oraz materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego. Szczegółowy asortyment, ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia zostały określone w arkuszach kalkulacyjnych o nr 1.1-1.13 (stosownie do Części, na którą Wykonawca składa ofertę).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się: 1)formularz ofertowy wraz z oświadczeniami umożliwiającymi dokonanie oceny ofert w kryteriach (załącznik nr 1 do SIWZ), 2)arkusz kalkulacyjny – załączniki 1.1-1.13 (załącznik nr 1.1 dla Części nr I; 1.2 dla Części nr II; 1.3 dla Części nr III; 1.4 dla Części nr IV; 1.5 dla Części nr V; 1.6 dla Części nr VII; 1.7 dla Części nr VII; 1.8 dla Części nr VIII; 1.9 dla Części nr IX, 1.10 dla Części nr X, 1.11 dla Części nr XI, 1.12 dla Części nr XII, 1.13 dla Części nr XIII - stosownie do Części postępowania, na która Wykonawca składa ofertę), 3)dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy). 2. Ponadto wraz z ofertą należy złożyć: 4)oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ dla każdej Części, 5)oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2a do SIWZ w przypadku, kiedy Wykonawca składa ofertę na Części: I, II, III, V, VI, VIII, IX, X, XII. 6)zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3a do SIWZ), jeżeli dotyczy, 7)pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Forma dokumentów: 1) W oryginale należy złożyć: a) Formularz ofertowy oraz arkusz/e kalkulacyjny/e, b) oświadczenia o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 4 SIWZ, d) ewentualne pełnomocnictwo (lub kopia notarialnie potwierdzona). 2) Dokumenty, jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, b) wykaz dostaw wraz z dowodami, składany na wezwanie Zamawiającego, c) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, 3) W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: a) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 7 ust. 1 SIWZ, b)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego. 4) W przypadku oferty składanej wspólnie wykonawcy składają razem: a)formularz ofertowy, b)arkusz/e kalkulacyjny/e, c) wykaz dostaw wraz z dowodami z uwzględnieniem Rozdziału 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach