Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinku ogłasza przetarg
- Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Juliana Ordona 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3740559 , fax. 094 3740559; 372 35 02
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinku
ul. Juliana Ordona 22 22
78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3740559, fax. 094 3740559; 372 35 02
REGON: 33092744800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://psseszcecinek.pis.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników laboratoryjnych dla PSSE w Szczecinku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa następujących towarów: filtry do poboru próbek i pyłu, gotowe podłoża bakteriologiczne na płytkach Petriego w butelkach i próbówkach, krążki antybiotyczne i krążki do identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki chemiczne, odczynniki diagnostyczne, odczynniki diagnostyczne i suplementy, testy identyfikacyjne, podłoże bakteriologiczne suche, zestaw diagnostyczno-identyfikacyjny drobnoustrojów, testy do monitorowania sprawności urządzeń sterylizujących wymazówki i pojemników transportowych suche i z podłożem, produkty z tworzywa sztucznego do użytku w laboratorium mikrobiologicznym, - zwane dalej odczynniki laboratoryjne, w częściach 1-9 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 245000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1. do 1.4, b. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e. nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://psseszczecinek.pis.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków czystości dla potrzeb placówek oświatowych - na terenie miasta i gminy DĘBNO.
Dodano: 2016-05-30 - Dostawa środków czystości dla potrzeb placówek oświatowych-szkół na terenie miasta i gminy Dębno
Dodano: 2015-06-30 - Dostawa środków czystości dla potrzeb placówek oświatowych - szkół na terenie miasta i gminy DĘBNO
Dodano: 2014-06-12 - Dostawa środków czystości dla potrzeb placówek oświatowych-szkół na terenie miasta i gminy Dębno
Dodano: 2013-06-14 - Dostawa środków czystości dla potrzeb placówek oświatowych-szkół na terenie miasta i gminy Dębno
Dodano: 2012-06-13 - Dostawa odczynników laboratoryjnych dla PSSE w Szczecinku.
Dodano: 2012-04-18 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POTRZEB PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY DĘBNO
Dodano: 2011-07-06 - dostawę mydła w płynie,ręczników papierowych; pojemników na mydło, papieru toaletowego, koszy oraz ściereczek uniwersalnych. OS/ZP/11/11
Dodano: 2011-01-27 - dostawa mydła w płynie, ręczników papierowych, dozowników, koszy oraz worków foliowych na śmieci do SPSK Nr 1 PAM OS/ZP/100/10
Dodano: 2010-07-22 - Dostawę ręczników i prześcieradeł papierowych oraz mydeł w płynie i dozowników do SPSK NR 1 PAM .
Dodano: 2009-07-13