Przetargi.pl
Dostawa odczynników labolatoryjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych

Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Czapliniecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208 , fax. 44 63 58 208
  • Data zamieszczenia: 2019-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
    Czapliniecka 123
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 63 58 236, 44 63 58 208, fax. 44 63 58 208
    REGON: 00030650300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-belchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników labolatoryjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników labolatoryjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów parametrów krytycznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Labolatoryjnej Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie 2. Kod i nazwa według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 38434000-6 Analizatory 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dostawa odczynników, roztworów i wszelkiego typu materiałów zużywalnych (w tym elektrod w ilościach liczonych pod kątem okresu gwarancji) potrzebnych do wykonania 44 000 oznaczeń w ciągu 44 miesięcy. Zamawiający zamierza dokonać w tym czasie 24 tys. oznaczeń na analizatorze podstawowym (głównym) i 24 tys. oznaczeń na analizatorze pomocniczym (awaryjnym). Oferty należy skalkulować pod względem trwałości wszystkich składowych zamówienia pamiętając, że zamawiający zakłada użytkowanie obu analizatorów w sposób równoległy, przez cały okres trwania umowy. 2) Dostawa właściwych materiałów kontrolnych w ilościach wystarczających do wykonania co najmniej raz dziennie kontroli jakości na trzech poziomach decyzyjnych, na obu analizatorach przez okres 44 miesięcy. 3) Ponadto Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu dwa analizatory parametrów krytycznych. Zamówienie można zrealizować na dwa sposoby. Pierwszy - dostarczyć podstawowy (synonimy - główny, kasetowy) analizator oraz analizator pomocniczy o parametrach minimalnych zawartych w części A Załącznika nr 4 do SIWZ. Drugi – dostarczyć dwa analizatory o parametrach minimalnych zawartych w części B Załącznika nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia uwzględniający parametry analizatorów oraz pozostałe wymagania Zamawiającego określa Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zamawiający wyjaśnia, jak rozumie używane w opisie zamówienia zamiennie terminy: „o parametrach minimalnych”, „lub równoważnych”, „co najmniej o parametrach”, „typu …”. W przypadku szeroko rozumianego sprzętu informatycznego (od komputera do myszy), zamawiający dopuszcza i akceptuje wszelkie rozwiązania w oparciu o produkty różnych producentów pod warunkiem ich kompatybilności z działającym w naszym laboratorium systemem informatycznym, który z kolei jest połączony ze szpitalnym systemem informatycznym. Oba systemy są objęte serwisem autorskim co stwarza pewne ograniczenia w wyborze rozwiązań, które powinny być uzgodnione z twórcami oprogramowania, ponieważ to na realizującym zamówienie ciąży obowiązek wpięcia oferowanego sprzętu do sieci. Natomiast w pozostałych przypadkach omawiane terminy należy rozumieć jako wskazówkę, że zamawiający oczekuje dostawy produktów o parametrach wydajnościowych, jakościowych czy funkcjonalnych takich lub wyższych jak produkty opisane w specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach