SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg
- Adres: 26300 Opoczno, ul. Partyzantów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 7544823 , fax. 44 7544822
- Data zamieszczenia: 2019-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
ul. Partyzantów 30
26300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 44 7544823, fax. 44 7544822
REGON: 30427200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie niezbędne informacje dla bezpośredniego użytkownika między innymi czytelne (niezakodowane w przypadku braku daty ważności) numery serii, daty ważności oraz instrukcje w języku polskim dotyczące użytkowania, magazynowania i przechowywania. 3. Wykonawca zobowiązany jest na czas trwania umowy we własnym zakresie dokonać podłączenia analizatora do sieci komputerowej laboratorium wraz z przeszkoleniem pracowników. (w laboratorium używany jest Laboratoryjny System Informatyczny e-LAB Eclipse). 4. Oferent dostarczy certyfikaty specjalistów z zakresu biochemii, zajmujących się wprowadzaniem aplikacji na oferowany analizator i wprowadzi aplikacje na zaoferowane odczynniki 5. W celu przechowywania dokumentacji i odczynników oferent wydzierżawi meble do pracowni biochemii. Zamawiający po okresie dzierżawy będzie miał prawo pierwokupu po wcześniejszym przedstawieniu oferty sprzedaży. 6. Oferent na okres obowiązywania umowy zagwarantuje bezpłatne uczestnictwo w kontroli laboratoryjnej Stand Lab. Dostawca dostarczy certyfikaty potwierdzające uczestnictwo specjalistów oferenta w szkoleniu z programu Stand Lab, z zakresu prawidłowego prowadzenia wewnętrznej kontroli jakości. Wymagane jest comiesięczne analizowanie wyników z Zamawiającym, pomoc w rozwiązywaniu wątpliwości, szybkie reagowanie na problemy podniesione przez Zamawiającego; pomoc w interpretacji wyników kontroli wewnętrznej oraz procedur naprawczych 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. b) Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. c) Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy. d) Oświadczenie o obowiązku podatkowym ( tzw. odwrócony podatek VAT) Załącznik nr 3 do SIWZ e)Parametry graniczne analizatora Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załączniki nr 2 do SIWZ). Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenia wg wzorów – Załącznik nr 2 do SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa sprzętu medycznego wraz z sukcesywną dostawą odczynników na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-06 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - „Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych do badania mięsa na obecność włośni dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kutnie”
Dodano: 2023-11-05 - Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do RKZ na potrzeby PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2023-07-17 - Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą 2 analizatorów parametrów krytycznych
Dodano: 2023-07-12 - ZP/49/2023 - Dostawa zestawów odczynnikowych z kalibratorami do wykonywania oznaczeń białka w moczu i płynie mózgowo-rdzeniowym oraz odczynników do molekularnego oznaczania MSI dla Instytutu „CZMP”
Dodano: 2023-06-15 - Sprzedaż i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora do immunologii tranfuzjologicznej.
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa zestawu do multiomicznego immunoprofilowania tysięcy pojedynczych komórek białaczkowych
Dodano: 2023-05-25 - ZP 14/23 Dostawa odczynników do Pracowni Biologii Molekularnej
Dodano: 2023-05-17