Przetargi.pl
Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych w ramach projektu „Otwarci na sukces” oraz projektu „Zintegrowany Program Podnoszenia Kompetencji studentów i pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.”

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 51406400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kościelna Szkoła Wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych w ramach projektu „Otwarci na sukces” oraz projektu „Zintegrowany Program Podnoszenia Kompetencji studentów i pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych w ramach projektu „Otwarci na sukces” oraz projektu „Zintegrowany Program Podnoszenia Kompetencji studentów i pracowników Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załącznikach nr 1.1 – 1.17 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną oraz w Załączniku nr 4 do SIWZ pn. Wzór umowy. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia w częściach 1-17 wymagana jest sprzedaż i dostawa wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia do pomieszczeń Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Konstantynów 1I, 20 – 708 Lublin (Instytut Biotechnologii). 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczane przez Wykonawcę odczynniki były opatrzone czytelną etykietą zawierającą informacje dotyczące: firmy producenta, nazwy odczynnika, numeru serii, daty ważności, temperatury i warunków przechowywania lub by informacje te były zawarte na dołączonych do odczynników kartach charakterystyki, kartach produktów, specyfikacjach, itp. 6. Zamawiający zastrzega, że dostarczone przez Wykonawcę odczynniki powinny mieć określoną datę końca ich okresu ważności. 7. Zamawiający wymaga, aby termin ważności i okres gwarancji na odczynniki – w dniu dostawy nie był krótszy niż 80% czasu oferowanego przez producenta. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, że dostarczone odczynniki są dobrej należytej jakości, a w razie stwierdzenia w okresie gwarancji wady odczynnika, zostanie on bezpłatnie wymieniony przez Wykonawcę, na wolny od wad w terminie do 14 dni od daty zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 9. Termin gwarancji biegnie od daty dostawy przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. 10. Oferowane odczynniki muszą spełniać wymagania w zakresie wymiarów, rodzaju materiału, dodatkowych parametrów opisanych w załącznikach nr 1.1-1.17 do SIWZ. Oferowane odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP lub UE. 11. Podane w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach nr 1.1-1.17 do SIWZ nazwy odczynników określają wymagany przez Zamawiającego standard. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na odczynniki równoważne. W przypadku złożenia oferty na odczynniki równoważne, Zamawiający wymaga dostarczenia odczynników w zakresie zamówienia o standardach określonych w załącznikach 1.1-1.17 do SIWZ. Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie 17 części. Każda część oceniana będzie oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia: Część 1 - Dostawa odczynników specjalistycznych do cytometru BD Calibur, zgodnie z Załącznikiem nr 1.1 do SIWZ; Część 2 – Dostawa zestawów odczynników specjalistycznych (testów), zgodnie z Załącznikiem nr 1.2 do SIWZ. Część 3 – Dostawa zestawu do analizy cyklu komórkowego za pomocą cytometrii przepływowej, zgodnie z Załącznikiem nr 1.3 do SIWZ. Część 4 – Dostawa odczynników specjalistycznych do hodowli komórkowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1.4 do SIWZ. Część 5 – Dostawa płytki TLC PEI Cellulose F do chromatografii cienkwarstwowej, zgodnie z Załącznikiem nr 1.5 do SIWZ. Część 6 – Dostawa odczynników do prowadzenia warsztatów z technik chromatograficznych, zgodnie z Załącznikiem nr 1.6 do SIWZ. Część 7 – Dostawa złóż chromatograficznych, zgodnie z Załącznikiem nr 1.7 do SIWZ. Część 8 – Dostawa szklanej kolumny chromatograficznej i przewodu do pompy perystaltycznej, zgodnie z Załącznikiem nr 1. 8 do SIWZ. Część 9 – Dostawa wzorców toksyn do chromatografii HPLC, zgodnie z Załącznikiem nr 1.9 do SIWZ. Część 10 – Dostawa kolumn chromatograficznych do HPLC, zgodnie z Załącznikiem nr 1.10 do SIWZ. Część 11 – Dostawa akcesoriów laboratoryjnych, zgodnie z Załącznikiem nr 1.11 do SIWZ. Część 12 – Dostawa odczynników do barwienia metodą Grama, zgodnie z Załącznikiem nr 1.12 do SIWZ. Część 13 – Dostawa odczynników do analizy wody i ścieków, zgodnie z Załącznikiem nr 1.13 do SIWZ. Część 14 – Dostawa odczynników podstawowych, zgodnie z Załącznikiem nr 1.14 do SIWZ. Część 15 – Dostawa płytek do chromatografii cienkowarstwowej, zgodnie z Załącznikiem nr 1.15 do SIWZ. Część 16 – Dostawa składników do pożywek, zgodnie z Załącznikiem nr 1.16 do SIWZ. Część 17 – Dostawa zużywalnego akcesorium do elektroforezy, zgodnie z Załącznikiem nr 1.17 do SIWZ. W częściach 1 – 11 zamówienie finansowane w ramach projektu „Zintegrowany Program Podnoszenia Kompetencji studentów i pracowników KUL" dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W częściach 12 – 17 zamówienie finansowane w ramach projektu „Otwarci na sukces" dofinansowanego z Funduszy Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” sporządzony z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową, termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, warunki płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informacje dotyczącą firm podwykonawców oraz zakresu zadań powierzonego podwykonawcom; 2) wypełniony Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 - załącznik nr 1.17 do SIWZ (w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę); 3) oświadczenie wskazane w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 niniejszej SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach