Przetargi.pl
Dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania 4010 rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do elektroforezy na żelach agarozowych.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania 4010 rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do elektroforezy na żelach agarozowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania 4010 rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do elektroforezy na żelach agarozowych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku. II. Termin wykonania zamówienia: Planowany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie od dnia 01.09.2016 r. do dnia 31.08.2018 r.* * Zamawiający zastrzega, iż w wypadku, gdy udzielenie zamówienia nastąpi po dniu 01.09.2016 r. okresem realizacji zamówienia będzie okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i akcesoriów do wykonania 4010 rozdziałów elektroforetycznych wraz z dzierżawą zautomatyzowanego systemu do elektroforezy na żelach agarozowych, zgodnie z poniższym opisem: 1. Warunki graniczne dla systemu do przeprowadzania elektroforezy na żelu agarozowym 1) Rozdział na płytkach z żelem agarozowym. 2) System działający automatycznie: aplikacja próbki na żel, rozdział, utrwalanie, barwienie, odbarwianie, suszenie. 3) Możliwość wykonywania następujących oznaczeń: a) rozdział białek surowicy krwi ( 3800 w ciągu 24 m-cy ), b) detekcja białek monoklonalnych surowicy i moczu ( 110 w ciągu 24 m-cy ), c) rozdział białek pmr ( bez zagęszczania - 20 w ciągu 24 m-cy ), d) białko Bence - Jonesa ( 20 w ciągu 24 m-cy ), e) detekcja typów białkomoczu ( rozdział białek w moczu według ich masy cząsteczkowej - 20 w ciągu 24 m-cy ), f) rozdział lipoprotein ( HDL, LDL, VLDL oraz Lp(a) - 20 w ciągu 24 m-cy ), g) prążki oligoklonalne w PMR ( metoda bez immunoblotingu ). 4) Objętość analizowanej próbki - nie większa niż 10 ?l. 5) Możliwość pracy w oparciu o materiał natywny ( surowica, mocz ). 6) Automatyczna kontrola temperatury procesów. 7) Programowanie procesów rozdziału. 8) Odczynniki przeznaczone do systemu powinny być dedykowane do jednego typu oznaczenia. 9) Wszystkie odczynniki podstawowe i dodatkowe nie mogą zawierać substancji takich jak: kwas octowy, metanol. Fakt ten musi być potwierdzony w karcie charakterystyki substancji niebezpiecznych Producenta. 10) Możliwość równoczesnego rozdziału elektroforetycznego minimum 25 próbek. 11) Rozdział białek surowicy krwi na 6 frakcji w tym beta-1 i beta-2. 2. Warunki graniczne dla systemu do skanowania i obróbki obrazów elektroforetycznych 1) Sterowanie urządzeniem skanującym za pośrednictwem komputera zewnętrznego. 2) Automatyczne skanowanie całej płytki. Czas skanowania 1 płytki - poniżej 2 min. 3) Rodzaj preparatu: podłoże ( żel ) przezroczyste. 4) Całkowity czas wykonania 25 rozdziałów elektroforetycznych - poniżej 60 minut. 5) Prezentacja wyników za pomocą: wykresu, obrazu zeskanowanego, stężenia frakcji / wartości procentowe, stosunek albumin / globulin. 6) Możliwość wprowadzania modyfikacji wykresu ( wycinania frakcji ). 7) Możliwość obliczania ilości białka z zaznaczonego fragmentu krzywej. 8) Możliwość tworzenia bazy danych wyników. 9) Możliwość 5x powiększenia wykresu. 10) Możliwość nakładania wykresów ( aktualny i archiwalny lub kontrolny ). 11) Kontrola jakości w oparciu o surowice kontrolne - średnia, odchylenie standardowe, CV ( oferent dostarczał będzie sukcesywnie wraz z odczynnikami surowice kontrolne N i P - kontrola na 2 poziomach do każdego rozdziału ). 12) Możliwość wyodrębnienia i oznaczenia nietypowej frakcji. 13) Informacje zawarte w liście roboczej: dane demograficzne pacjenta + stężenie białka całkowitego. Aparat musi mieć dostępną funkcję porównywania rozdziałów tego samego pacjenta. 14) Możliwość wprowadzania informacji do listy roboczej przed lub po odczycie. 15) Wielkość listy roboczej - minimum 25 próbek. 16) Archiwizacja w bazie danych wyników i wykresów łącznie z immunofiksacją. 17) Zewnętrzna drukarka laserowa - jako alternatywa dla wydruków w LSI, wydruk czarno - biały. 18) Praca w LSI Zamawiającego - dostawca dokona funkcjonalnego podłączenia zestawu do LSI Zamawiającego oraz zintegruje zestaw poprzez system zleceń z posiadanym przez Zamawiającego systemem szpitalnym AMMS (producent: Asseco Poland S.A.). Zamawiający wymaga, by kompletne wyniki rozdziałów były przekazywane do LSI ( wartości liczbowe oraz prezentacja graficzna ). 3. Warunki graniczne dla serwisu oraz szkolenia personelu 1) Gwarancja techniczna przez cały okres trwania umowy - uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych, itp. 2) Czas reakcji serwisu - 60 minut od otrzymania zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji Serwisu Zamawiający rozumie - kontakt telefoniczny inżyniera Serwisu w sprawie zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego. 3) Czas przystąpienia do naprawy - max. do godz. 12:00 pierwszego dnia roboczego od chwili zgłoszenia. 4) Usunięcie wady lub uszkodzenia sprzętu nastąpi niezwłocznie, jednakże nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu przystąpienia do naprawy sprzętu. 5) W przypadku awarii niemożliwej do usunięcia w ciągu maksimum 24 godzin, Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu urządzenie zastępcze na czas naprawy właściwego urządzenia, w celu zapewnienia ciągłości udzielania świadczeń zdrowotnych, przed upływem wyżej wymienionych 24 godzin. W przypadku potrzeby wykonania naprawy w siedzibie Serwisu transport urządzeń odbywa się na koszt Wykonawcy. 6) Dostępność serwisu - przez cały czas trwania umowy - możliwość zgłaszania awarii za pomocą fax-u, maila, telefonu/SMS 24 godziny / dobę, 7 dni w tygodniu. 7) Działania naprawcze będą podejmowane niezwłocznie bez jakichkolwiek dodatkowych warunków wstępnych. 8) Wykonawca zapewni szkolenie personelu Zamawiającego ( 10 osób w pełnym zakresie niezbędnym do wykonywania badań i czynności konserwacyjnych przewidzianych przez Producenta ). Po zakończeniu szkolenia Zamawiający otrzyma certyfikaty poświadczające, że pracownicy Zamawiającego ukończyli szkolenie (dla każdej osoby odrębnie, w dwóch egzemplarzach). 4. UWAGI: 1) Wszystkie oferowane systemy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane w 2016 r., wyposażone w zewnętrzny UPS. 2) Odczynniki oraz automatyczny system do przeprowadzania elektroforezy muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876). 3) Wykonawca dostarczy wraz ze sprzętem instrukcję obsługi i skróconą instrukcję obsługi (tzw. instrukcję stanowiskową) w języku polskim. 4) Koszt podłączenia sprzętu do LSI, serwisu gwarancyjnego oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego winien być ujęty w cenie dzierżawy sprzętu. V. Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający zastrzega, że ilość towaru będącego przedmiotem umowy może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy nie więcej niż o 15 % w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy Podwykonawcom, o ile wskaże tych Podwykonawców i zakres powierzanej im części przedmiotu umowy w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach