Przetargi.pl
Dostawa odczynników do oznaczania morfologii (parametry podstawowe + 5 diff) + retykulocyty, z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu na okres 48 miesięcy wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego w zakresie obsługi dzierżawionych analizatorów

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do oznaczania morfologii (parametry podstawowe + 5 diff) + retykulocyty, z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu na okres 48 miesięcy wraz z przeprowadzeniem szkolenia personelu Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego w zakresie obsługi dzierżawionych analizatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: a) Odczynników do oznaczania morfologii (parametry podstawowe + 5 diff) + retykulocyty dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w okresie 48 miesięcy, których opis został zawarty w Załączniku Nr 2 do SIWZ. b) Dzierżawa 2 szt. analizatorów (o identycznych parametrach) dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane do dzierżawy analizatory były fabrycznie nowe, kompletne i po zainstalowaniu i podłączeniu do istniejącej instalacji były gotowe do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Koszt związany z dzierżawą analizatorów przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA! Zamawiający wymaga, aby miesięczny koszt za dzierżawę jednego aparatu był nie wyższy niż 500 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38434520-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony Załącznik Nr 3 do SIWZ - Parametry wymagane dla analizatora, warunki wymagane serwisu i szkoleń. 4. Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy - koszty dzierżawy analizatora- Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ - Parametry jakościowe podlegające ocenie wraz z dokumentem, którego zapisy potwierdzającą zadeklarowane w Załączniku Nr 5 parametry np. wydruk z instrukcji obsługi analizatora, wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że zaoferowane analizatory posiadają zadeklarowane w załączniku Nr 5 do SIWZ parametry. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny parametrów jakościowych określonych w Załączniku Nr 5. Dokumenty stanowią część oferty i niepodlegają uzupełnieniu. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ oraz umowy dzierżawy stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 9. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom. 10. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 11. Podpisaną klauzulę informacyjna ws. przetwarzania danych osobowych (dotyczy wszystkich Wykonawców) oraz podpisane oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (należy przeczytać w treści oświadczenia oznaczonego * czy dotyczy danego Wykonawcy), których wzór stanowi załącznik Nr 11do SIWZ. 12. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach