Przetargi.pl
Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora z zestawem komputerowym oraz dzierżawą aparatu do posiewów krwi

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59800 Lubań, ul. Zawidowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 213 987 , fax. 757 213 906
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp.z o.o.
    ul. Zawidowska 4
    59800 Lubań, woj. dolnośląskie
    tel. 757 213 987, fax. 757 213 906
    REGON: 23119002000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego będąca własnością jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej wraz z dzierżawą analizatora z zestawem komputerowym oraz dzierżawą aparatu do posiewów krwi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do diagnostyki mikrobiologicznej w asortymencie i w szacunkowej ilości określonej w Załączniku Nr 2 do SIWZ wraz z trzyletnią dzierżawą analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii i grzybów wraz z zestawem komputerowym z podłączeniem do systemu informatycznego oraz dzierżawą aparatu do posiewów krwi, oba urządzenia o parametrach technicznych i użytkowych wskazanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ . 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. ze zmianami). 3. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie ma obowiązku spełniania wyżej wymienionej ustawy należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie i złożyć stosowne oświadczenie o niepodleganiu wyżej wymienionej ustawie oraz wskazać których pozycji asortymentowych oświadczenie dotyczy. 4. Wykonawca ma obowiązek przedstawić na każde wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ustawowych wynikających z ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, w terminie do 5 dni od dnia wezwania Wykonawcy do złożenia. 5. Wykonawca dostarczy oraz zainstaluje analizator do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii i grzybów wraz z zestawem komputerowym oraz aparat do posiewów krwi na własny koszt i ryzyko w Laboratorium Centralnym Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie czternastu dni od dnia podpisania umowy. 6. W ramach umowy Wykonawca zapewni podłączenie analizatora do identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii i grzybów wraz z zestawem komputerowym do systemu informatycznego Zamawiającego – InfoMedica. 7. Dostawy odczynników następować będą sukcesywnie, w asortymencie i ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego, zgodnie ze złożonymi zamówieniami częściowymi, w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy Apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 8. Dostawy odczynników odbywać się będą na ryzyko i koszt Wykonawcy do Apteki szpitalnej w Lubaniu, ul. Zawidowska 4, w dni robocze w godz. 800 – 1300. 9. Wykonawca podczas przeglądów dokona wymiany części zużywalnych w urządzeniach. 10. W Załączniku Nr 3 do SIWZ został opisany sposób wypełnienia poz. Nr 23 Załącznika Nr 2 do SIWZ. 11. Przedmiot zamówienia został opisany w Załączniku Nr 2 oraz Załączniku Nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696500-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty, 2. wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy. 3. wypełniony Załącznik nr 3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 4. wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 5. wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu wymogów 6. Załącznik nr 7 do SIWZ – zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) 7. pełnomocnictwa – jeżeli niezbędne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach