Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-025 Katowice, ul. Zacisze
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 554 017 , fax. 327 857 911
- Data zamieszczenia: 2019-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach
ul. Zacisze 3
40-025 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 554 017, fax. 327 857 911
REGON: 27576000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oboju dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego instrumentu muzycznego tj. oboju, o parametrach opisanych w pkt 2 poniżej (3.2. SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę instrumentu klasy mistrzowskiej, spełniającego poniższe parametry: 2.1. model solistyczny, 2.2. półautomat, 2.3. klapy ręcznie kute oraz srebrzone, 2.4. korpus instrumentu z drewna Grenadille, 2.5. strojony na wysokość 442 herzów 3. Gwarancja 12 miesięcy. 4. W cenie instrumentu należy uwzględnić również futerał oraz pokrowiec 5. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37314200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych i 0/100), zgodnie z pkt. 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną