Przetargi.pl
DOSTAWA NISZCZAREK DLA AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Akademia Sztuki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-910 Warszawa, al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261814085, , fax. 261813217
  • Data zamieszczenia: 2020-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki Wojennej
    al. Gen. A. Chruściela 103
    00-910 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261814085, , fax. 261813217
    REGON: 01157424400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akademia.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA NISZCZAREK DLA AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Akademii Sztuki Wojennej: 1) ręcznej niszczarki nośników danych w ilości 1 szt. oraz 2) niszczarek na dokumenty do biur w ilości 25 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – „wzór umowy” oraz załącznik Nr 2 do umowy – „Opis przedmiotu zamówienia”. 3. Dostarczany towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku oraz wolny od wad fizycznych i prawnych. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane niszczarki na okres – minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy – (okres gwarancji uzależniony jest od oferty Wykonawcy i wynosi od 36 do maksymalnie 60 miesięcy). 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją producenta przez okres 36 miesięcy oraz gwarancją na noże minimum 20 lat. 6. Termin i miejsce wykonania zamówienia: 1) termin realizacji (dostawy) zamówienia: maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy 2) miejsce wykonania zamówienia: miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Akademii Sztuki Wojennej. 7. Usługi gwarancyjne dotyczące niszczarek dla Zamawiającego muszą być świadczone przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez producenta przez okres zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez Wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium określa Rozdział X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać – Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, zawierający: 1) ofertę cenową; 2) oświadczenie dotyczące gwarancji Wykonawcy; 3) oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy; 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca składa zgodnie z wzo-rem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w po-stępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie pro-wadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ – (dokumentu nie należy załączać do oferty. Dokument ten należy złożyć za pośrednictwem Platformy (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w oryginale w zamkniętej opisanej kopercie w Punkcie podawczym ASzWoj/przesłać pocztą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach