Przetargi.pl
Dostawa nawozów mineralnych oraz kredy nawozowej do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej.

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 351-33-91 , fax. 052 351-35-41
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
    Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1 1
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 351-33-91, fax. 052 351-35-41
    REGON: 00007972800061
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa nawozów mineralnych oraz kredy nawozowej do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawozów mineralnych oraz kredy nawozowej do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej: (Kod CPV: 2444000-0) 2. Zamówienie zostało podzielone na cztery części: 1. Część 01 zamówienia: Sól potasowa ( skład: 60% K2O, ilość 72 t), 2. Część 02 zamówienia: Polidap 18-46 (skład: 18%N, 46%P2O5, ilość 56 t), 3. Część 03 zamówienia: Płynny nawóz azotowy (skład: 32%N w tym 8% w postaci NO3, 8% w formie NH4, 16% w formie NH2, ilość 25 t), 4. Część 04 zamówienia: Kreda nawozowa (skład: CaCO3, min. 75% w przeliczeniu na CaO min. 50%. Reaktywność wzg. HCL min. 87% s.m. Zawartość wody nie większa niż 15%. Wapno pochodzenia naturalnego- kopalina, ilość 200 t). 3. Szczegółowe warunki, na jakich Zamawiający udzieli zamówienia w tym wykaz nawozów mineralnych oraz kredy nawozowej, ich skład oraz pożądaną ilość określają: umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 1 , formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 oraz formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 6. Jednocześnie treść tych załączników zawiera istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. 5. W formularzu cenowym oprócz cen i wartości Wykonawca poda nazwy handlowe poszczególnych nawozów mineralnych w celu sprawdzenia, czy dany nawóz odpowiada wymaganiom Zamawiającego. 6. Wymagania szczególne dla wszystkich części zamówienia: a) Dostawy nawozów odbywać się będą sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą anonsowane telefonicznie na jeden dzień przed dowozem. b) Zamawiający wymaga, aby oferowane nawozy były wysokiej jakości i spełniały wszelkie obowiązujące normy. c) W cenie należy uwzględnić m.in. koszty transportu nawozów mineralnych oraz kredy nawozowej. Dostawa od 700 -1400 od poniedziałku do piątku: - dla części nr 01-03- dostawa do siedziby Zamawiającego - Kołuda Wielka po wcześniejszej awizacji. - dla części 04 - dostawa na obszar gminy Pakość (Jankowo lub Dobieszewice) po wcześniejszej awizacji. d) Termin płatności 60 dni od dnia wystawienia faktury. e) Termin załatwienia reklamacji 7 dni od zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę wykonawca obowiązany będzie zabezpieczyć ofertę wadium w następującej wysokości: 4.700,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: 36 2030 0045 1110 0000 0066 8660, BGŻ S.A. Oddział Inowrocław 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 5. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w uPZP. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie. 6. Wadium złożone w innej formie niż pieniężna, należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie z dopiskiem wadium 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem normy art. 46 ust. 4a uPZP. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izzd-koluda-wielka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach