Przetargi.pl
Dostawa narzędzi ręcznych, elektromechanicznych i pneumatycznych oraz narzędzi i urządzeń spawalniczych, diagnostycznych i podnośnikowych dla warsztatów obsługowo-remontowych oraz pododdziałów remontu pojazdów kołowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa narzędzi ręcznych, elektromechanicznych i pneumatycznych oraz narzędzi i urządzeń spawalniczych, diagnostycznych i podnośnikowych dla warsztatów obsługowo-remontowych oraz pododdziałów remontu pojazdów kołowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa narzędzi ręcznych, elektromechanicznych i pneumatycznych oraz narzędzi i urządzeń spawalniczych, diagnostycznych i podnośnikowych dla warsztatów obsługowo-remontowych oraz pododdziałów remontu pojazdów kołowych jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, zgodnie z wymaganiami technicznymi, funkcjonalnymi i jakościowymi określonymi w opisach stanowiących załączniki nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e i 1f do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje sześć (6) zadań: 1) Dostawę narzędzi warsztatowych ręcznych. 2) Dostawę narzędzi i urządzeń spawalniczych. 3) Dostawę narzędzi pneumatycznych. 4) Dostawę urządzeń diagnostycznych. 5) Dostawę urządzeń podnośnikowych. 6) Dostawę narzędzi elektromechanicznych. 3. Cena jednostkowa przedmiotu zamówienia (danego artykułu, narzędzia, urządzenia) musi być mniejsza od kwoty 3500 zł brutto/szt. (j.m.) – nie może być równia i większa od kwoty 3500 zł brutto. W przypadku, gdy zaoferowana cena jednostkowa będzie równa lub większa od kwoty 3500 tys. zł brutto – oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp. 4. Istotne wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Dostarczone narzędzia i urządzenia muszą być fabrycznie nowe w kategorii I, w pierwszym gatunku, nie używane, nie regenerowane, zgodne z dokumentacją techniczną producenta oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 2) Narzędzia i urządzenia muszą być zgodne z wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia, a w szczególności do zapisów określających wymagania dotyczące jakości i przeznaczenia oferowanych produktów. Ponadto towar musi posiadać etykiety w języku polskim, które w jasny sposób będą określać dostarczony towar, posiadać instrukcje obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne z wykazem punktów serwisowych. 3) Urządzenia elektryczne, pneumatyczne i mechaniczne które są używane do pracy pod obciążeniem muszą posiadać oznakowanie CE oraz deklarację zgodności zgodną z wymaganiami zasadniczymi, potwierdzającą uprawnienia do oznakowania przedmiotu umowy przez producenta zgodnie z aktualnymi przepisami. 4) Narzędzia i urządzenia muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację urządzenia np. ilość, rodzaj, parametry itp. bez konieczności naruszania opakowania. Urządzenia muszą być dostarczone w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi oraz zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu oraz przechowywania w warunkach magazynowych. 5) Dostawa narzędzi i urządzeń obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym podatek od towarów i usług VAT, inne opłaty i podatki, opłaty celne, ubezpieczenia, koszty opakowania oraz koszty dostawy transportu produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami rozładunku, (dotyczy wszystkich zadań). Przesyłki dostarczane przez firmy kurierskie nie będą przyjmowane. 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem odbioru narzędzi i urządzeń (zgodnie z podziałem dokonanym w załączniku nr 5 do projektu umowy) będą:. 1) magazyn JW. 5308 w Koszalinie, 2) magazyn JW. 4653 w Darłowie, 3) magazyn JW 2117 w Kołobrzegu, 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko oraz dokonać rozładunku przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiające. 5. Informacja o ofercie równoważnej: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5 SIWZ, (dla każdego zadania oddzielnie). 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wypełniony formularz oferty. 3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach