Przetargi.pl
Dostawa napojów alkoholowych na potrzeby działalności gastronomicznej baru w AGRO obiekt hotelowy w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, ul. Zwycięska 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656 , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Zwycięska 8 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa napojów alkoholowych na potrzeby działalności gastronomicznej baru w AGRO obiekt hotelowy w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa napojów alkoholowych na potrzeby działalności gastronomicznej baru w AGRO Obiekt Hotelowy w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Zamówienie obejmuje dostawę napojów alkoholowych do 4,5 % zawartości alkoholu, powyżej 4,5 % - 18 % zawartości alkoholu oraz powyżej 18 % zawartości alkoholu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - zestawienie kosztów zamówienia. Zamawiający zastrzega, że podane w zestawieniu kosztów zamówienia ilości (kolumna 4) stanowią wielkość szacunkową. 2. Przez dostawę napojów alkoholowych należy rozumieć sukcesywne dostawy towarów (napojów alkoholowych) według faktycznych potrzeb Zamawiającego wraz z ich wniesieniem do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego (bar w AGRO Obiekt Hotelowy) - na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca dostarczał będzie sukcesywnie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt oraz ryzyko, w ilości ustalonej stosownie do potrzeb Zamawiającego w uprzednio złożonym zamówieniu bez względu na jego wielkość - w terminie do dwóch dni od dnia złożenia zamówienia. 4. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub braku części partii dostarczonego towaru Zamawiający złoży reklamację. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do jego uzupełnienia lub wymiany na towar wolny od wad w czasie do 24 godzin - w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnego zakresu ilościowego umowy. Sytuacja ta nie może być podstawą do roszczenia Wykonawcy o zakup nie zrealizowanej części umowy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w zestawieniu kosztów zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ) nazwy oferowanych pozycji asortymentu równoważnego. Brak wskazania nazwy produktu równoważnego oznacza zaakceptowanie przez Wykonawcę rozwiązań wzorcowych, jeżeli zostały określone przez Zamawiającego. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy produktów równoważnych odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty materiały, informacje dla produktów równoważnych potwierdzających jego równoważność z wzorcem. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa) oraz zawierające w swoim składzie, co najmniej te same surowce użyte do produkcji co artykuły określone przez Zamawiającego. 7. Oferowane produkty w kategoriach wódki i wina zestawienia kosztów zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ) muszą posiadać ważne znaki akcyzy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 159100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dodr.ibip.wroc.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach