Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +486793510 , fax. +48566793682
- Data zamieszczenia: 2017-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
ul. Św. Józefa 53-59
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +486793510, fax. +48566793682
REGON: 000316068 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa n/w sprzętu stomatologicznego: 1) unit stomatologiczny ze zintegrowanym systemem RVG i RTG, endometrem i wyposażeniem dodatkowym - 1 kpl., 2) unit stomatologiczny z endometrem i wyposażeniem dodatkowym - 1 kpl., 3) urządzenie do sterylizacji instrumentów stomatologicznych – 1 szt., 4) urządzenie do automatycznego smarowania instrumentów – 4 szt., 5) instrumenty do chirurgii (kątnice chir. – 3 szt., prostnice chir. – 3 szt., prostnice kątowe – 3 szt.) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w sprzętu stomatologicznego dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L.Rydygiera w Toruniu - Regionalne Centrum Stomatologii i Blok Operacyjny Szpitala Specjalistycznego dla Dzieci i Dorosłych, z podziałem na nast. części (zadania): 1) unit stomatologiczny ze zintegrowanym systemem RVG i RTG, endometrem i wyposażeniem dodatkowym - 1 kpl. – Zad. Nr 1. 2) unit stomatologiczny z endometrem i wyposażeniem dodatkowym - 1 kpl. - Zad. Nr 2. 3) urządzenie do sterylizacji instrumentów stomatologicznych – 1 szt. - Zad. Nr 3. 4) urządzenie do automatycznego smarowania instrumentów – 4 szt. - Zad. Nr 4. 5) instrumenty do chirurgii (kątnice chir. – 3 szt., prostnice chir. – 3 szt., prostnice kątowe – 3 szt.) - Zad. Nr 5. 2. Wymagane i punktowane parametry techniczno-użytkowe zamawianego sprzętu, wymagane warunki w zakresie gwarancji, serwisu, szkoleń określają Załączniki 3/1 do Nr 3/5 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 3. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego, dokonać jego montażu, instalacji, przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi, przedłożyć w dniu dostawy karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192400-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wstępne oświadczenie wg wzoru określonego w Zał. Nr 7 do SIWZ, a ten którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego także dokumentów potwierdzających te okoliczności tj.: a/ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w § 5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie przedkłada innych dokumentów, gdyż zgodnie z rozdziałem II pkt 3a i 3b SIWZ, wymagane jest tylko oświadczenie wg wzoru określonego w SIWZ, o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną