Przetargi.pl
Dostawa myjni automatycznej do Szpitala Powiatowego w Mikołowie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3257639 , fax. 032 2260860
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Waryńskiego 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 032 3257639, fax. 032 2260860
    REGON: 00031336000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmikolow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa myjni automatycznej do Szpitala Powiatowego w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - dostawa jednostanowiskowej myjni automatycznej zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ - montaż i uruchomienie - jednorazowe przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu oraz - jednorazowa dostawa środków myjących i dezynfekujących do stosowania w zaproponowanej myjni zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Dostarczone środki muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej (wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy) i termin ważności nie krótszy niż rok od daty dostawy. Do pierwszej dostawy dołączone zostaną aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych. Sprzęt musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej wynikające z zapisów ustawy o wyrobach medycznych: deklarację zgodności, certyfikat CE, wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy Wraz z dostawą sprzętu dostarczona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim w dwóch egzemplarzach, dokumenty potwierdzające udzieloną gwarancję, wykaz autoryzowanych punktów serwisowych, paszport urządzenia technicznego 2. Miejscem dostawy jest Pracownia Endoskopowa w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie przy ul. Waryńskiego 4. Wykonawca dostarczy sprzęt i środki na własny koszt i ryzyko 3. Warunki gwarancji myjni: - co najmniej 24 miesiące gwarancji producenta licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - co najmniej 24 miesięczny bezpłatny serwis gwarancyjny - w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy techniczne wraz z wpisem do paszportu w okresach wymaganych przez producenta sprzętu - serwis przeprowadzany będzie przez autoryzowanego przedstawiciela producenta sprzętu - czas przyjazdu przedstawicieli serwisu na zgłoszenie usterki - nie dłuższy niż 72 godziny od przyjęcia zgłoszenia - czas usunięcia awarii - nie dłuższy niż 3 dni robocze liczone od przybycia przedstawicieli serwisu, w przypadku braku możliwości dokonania naprawy u Zamawiającego, wszelkie koszty np. transport pozostają po stronie Wykonawcy, dodatkowo Wykonawca zapewnia sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż naprawiany - w przypadku wystąpienia 3-krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu, bądź podzespołu Wykonawca zobowiązany będzie w momencie 4 awarii do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad - Wykonawca zapewnia dostęp do części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat od daty uruchomienia sprzętu - Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny przez okres co najmniej 8 lat od daty zakończenia okresu gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393300004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki : 1. spełniają wymagania zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy 2. posiadają uprawnienia do wykonania dostawy będącej przedmiotem zamówienia 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej jedną myjnię automatyczną wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu. Dostawy te muszą być potwierdzone dokumentami (referencje, protokoły odbioru), że zamówienie zostało wykonane należycie 4. dostarczą środki i sprzęt posiadający dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej tj. deklarację zgodności, certyfikat CE, wpisany/zgłoszony do Rejestru Wyrobów Medycznych - jeżeli dotyczy Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w pkt. V SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty 2. Parametry graniczne myjni automatycznej zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 3. Uzupełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 4. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. każda dostawa obejmuje co najmniej jedną myjnię automatyczną wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu- zgodnie z załącznikiem nr 3 f) dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w pkt. V 3 f) zostały należycie wykonane (referencje, protokoły odbioru) g) dla myjni automatycznej (jeżeli dotyczy) - deklaracja zgodności, certyfikat CE, zgłoszenie /wpis do rejestru wyrobów medycznych bądź oświadczenie, iż aparat nie podlega wpisowi do rejestru, h) dla środków myjących i dezynfekujących (jeżeli dotyczy) - deklaracja zgodności, certyfikat CE, zgłoszenie /wpis do rejestru wyrobów medycznych bądź oświadczenie, iż preparaty nie podlegają wpisowi do rejestru, i) opis myjni - materiały firmowe, katalogi, informacje potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego -parametry techniczne, w języku polskim j) oświadczenie producenta - wykaz środków myjących i dezynfekujących dopuszczonych przez producenta myjni, z zastrzeżeniem jakie środki są dopuszczone do stosowania (nie powodujące utraty gwarancji) w okresie gwarancji, oraz jakie dopuszczone są po upływie okresu gwarancji Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ppkt. a), b), c), d): 1) ppkt a), b), d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) ppkt c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmikolow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach