Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2020-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 14500001111000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem bramek kontroli dostępu w Centrali Urzędu Morskiego w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie bramek kontroli dostępu w Centrali Urzędu Morskiego w Gdyni. Przewiduje się zastosowanie bramek kontroli dostępu: •W podziemiu: - w przejściu między salą konsumpcyjną a korytarzem podziemia – bramka nr P.01. •Na parterze: - w korytarzu parteru budynku A i wejściu na piętro bezpośrednio przy obecnym pokoju nr 2 - bramka nr 0.01; - w korytarzu parteru budynku A i wejściu lewego bocznego skrzydła budynku - bramka nr 0.02; - w korytarzu parteru budynku A i wejściu na piętro bezpośrednio przy obecnym pokoju nr 21 - bramka nr 0.03. •Na 1 piętrze - dwie bramki kontroli dostępu w bezpośrednim sąsiedztwie sali konferencyjnej - bramka nr 1.01 + bramka nr 1.01 z wideodomofonem i otwieraniem bramek z obydwu sekretariatów. •Na 2 piętrze - bezpośrednio w wejściu na 2 piętro - bramka nr 2.01. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załączniki Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązuje się opracować projekt montażu oraz uzgodnienie go z Inwestorem i z Inspektorem Ochrony Przeciwpożarowej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej - 3 szt. oraz na płycie CD – 1 szt. 1 (pdf, word, Autocad). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż Systemu Kontroli Dostępu w BT/COT ZUS Miastko
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa sprzętu do zabezpieczenia obiektów Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku
Dodano: 2020-10-01 - Zaprojektowanie oraz wdrożenie systemu kontroli dostępu
Dodano: 2018-12-14 - Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu poprzez wymianę oraz ujednolicenie stosowanego rozwiązania na obiekcie Stadion Energa w Gdańsku
Dodano: 2018-07-17