Przetargi.pl
Dostawa, montaż, uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Wydziału II Karnego oraz Wydziału III Rodzinnego i Nieletnich budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach i integracja z istniejącym systemem klimatyzacji oraz świadczenie usługi przeglądów i konserwacji tego systemu

Sąd Rejonowy w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, Aleja 1 Maja 5a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2921913 , fax. 061 2920002
  • Data zamieszczenia: 2015-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Szamotułach
    Aleja 1 Maja 5a 5a
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2921913, fax. 061 2920002
    REGON: 00032411600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż, uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Wydziału II Karnego oraz Wydziału III Rodzinnego i Nieletnich budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach i integracja z istniejącym systemem klimatyzacji oraz świadczenie usługi przeglądów i konserwacji tego systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Wydziału II Karnego oraz Wydziału III Rodzinnego i Nieletnich budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach i integracja z istniejącym systemem klimatyzacji na III piętrze budynku, w tym wykonanie instalacji klimatyzacji centralnej w systemie VRF oraz systemu automatyki centralnej wraz z robotami elektrycznymi i towarzyszącymi oraz uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń w budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ul. Aleja 1 Maja 5a linia KL 3 QAC 3 (zielona) oraz konserwacja i przeglądy wykonanej nowej instalacji klimatyzacji co 6 miesięcy od dnia odbioru technicznego instalacji przez okres 36 miesięcy (6 przeglądów) Na realizacje robót Zamawiający posiada decyzję nr 586/2015 pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Powiatu Szamotulskiego w dniu 31.08.2015 r. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w załącznikach do SIWZ,: - Projektach wykonawczych - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - Przedmiarach robót, (UWAGA- w związku z wybraną formą wynagrodzenia załączony do SIWZ przedmiar nie jest dokumentem wiążącym i pełni funkcję pomocniczą i informacyjną, dlatego też określone w przedmiarach ilości i podstawy katalogowe wyceny nie są wiążące dla oferentów) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów (materiałów) równoważnych w stosunku do tych, które wskazane zostały w Dokumentacji, zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, że będą one spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie UE oraz będą miały parametry takie same lub lepsze od tych, które określone zostały w ww. dokumentach. Wyroby budowlane objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe określające parametry urządzeń. Ze względu na charakter budynku oraz specyfikę prowadzenia prac Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej na obiekcie w celu sporządzenia rzetelnej wyceny prac. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach Wydziału II Karnego oraz Wydziału III Rodzinnego i Nieletnich Sądu Rejonowego w Szamotułach i integracja z istniejącym systemem klimatyzacji, w tym wykonanie na potrzeby klimatyzacji pomieszczeń biurowych, systemu klimatyzacyjnego ze zmienną ilością czynnika chłodniczego w układzie VRF typu MULTI V, w wersji chłodząco-grzewczej z odzyskiem ciepła (system dwururowy), o wysokich współczynnikach COP oraz EER w warunkach częściowego obciążenia. Wykonany system będzie działał na zasadzie bezpośredniego odparowania ekologicznego czynnika R410A i ma za zadanie utrzymywanie temperatur wewnętrznych o 4-6°C niższych od temperatury zewnętrznej w okresie letnim. Źródłem chłodu powyższego systemu będą agregaty zewnętrzne typu Pompa Ciepła (grzanie + chłodzenie). W okresie letnim agregaty działać będą w trybie chłodzenia zapewniając dostawę chłodu do budynku. W okresach przejściowych oraz zimowych agregaty mogą działać w trybie grzania. Jako jednostki wewnętrzne zastosowano jednostki ścienne. Wszystkie jednostki wewnętrzne dobrano na parametry powietrza wewnętrznego +25oC. Zestawienie jednostek wewnętrznych oraz parametry doborowe podano w kartach doborowych, załączonych do dokumentacji technicznej. Charakterystyka systemu klimatyzacji powinna odpowiadać parametrom: 1. czynnik chłodniczy R410A; 2. łączne przewymiarowanie agregatu zewnętrznego w stosunku do jednostek wewnętrznych nie może przekraczać 130% 3. jednostki zewnętrzne powinny być wyposażone w: - możliwość załączania zewnętrznym sygnałem funkcji odciągnięcia czynnika chłodniczego z układu - czujnik temperatury zewnętrznej - wysokie współczynniki EER większe równe 4,50 ( dla temp. zewn. +35 st. C) - wysokie współczynniki COP większe równe 4,50 ( dla temp. zewn. +7 st. C) - poziom hałasu nie większy jak 63 dB(A) - ze względu na ograniczenia nośności dachu całkowita waga urządzeń nie powinna przekraczać 490 kg dla jednego multi agregatu, 4. Sterowanie indywidualne w każdym pomieszczeniu oparte na sterownikach przewodowych, które powinny być wyposażone w : - funkcję samodiagnostyki - stały monitoring usterek w systemie - programator tygodniowy: 8 ustawień włącz/wyłącz/ temperatura dla każdego dnia - czujnik temperatury - wyświetlacz cyfrowy - możliwość blokady zmiany ustawień 5. Agregaty zewnętrzne powinny być przystosowane do pracy w zakresie następujących temperatur zewnętrznych: - Chłodzenie: -od -10,0 st. C do 43,0 st. C - Grzanie: od - 25,0 st. C do 18,0 st. C 6. Urządzenia powinny posiadać 60 msc gwarancję producenta 7. Jednostki wewnętrzne powinny posiadać: a. Poziom ciśnienia akustycznego: - Dla urządzeń o wydajności nominalnej 2,2 kW: 25-33dBA - Dla urządzeń o wydajności nominalnej 2,8 kW: 27-35dBA - Dla urządzeń o wydajności nominalnej 3,6 kW: 33-37dBA - Dla urządzeń o wydajności nominalnej 4,5 kW: 33-41dBA - Dla urządzeń o wydajności nominalnej 5,6 kW: 36-44dBA b. Pobór mocy: - Dla urządzeń o wydajności nominalnej 2,2 do 4,5 kW: max 21W - Dla urządzeń powyżej wydajności nominalnej 4,5 kW: max 40W 8. Sterownik centralny - sterownik musi zapewnić integrację wykonywanego systemu z już istniejącym systemem klimatyzatorów zainstalowanym na III piętrze budynku tj.: LG ARNU07GSEL2 (5 szt.) oraz ARNU18 GS5L2 (1 szt.) (jednostki wewnętrzne) oraz agregatu ARUN60 LS2A (1 szt.)- agregat zewnętrzny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.3. kwotę gwarancji, 3.4. termin ważności gwarancji 3.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 j.t. z późn. zm.) (ustawa Pzp), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b. Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4.Postanowienia rozdziału XVII ust. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w rozdziale XVII ust. 2 lit. b i e. 5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6.Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Sąd Rejonowy w Szamotułach Ul. Aleja 1 Maja 5a 64-500 Szamotuły. 7.Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: konto sum depozytowych BGK Oddział w Poznaniu; Nr rachunku: 77 1130 1017 0021 1000 1790 0004 z dopiskiem ,,Wadium dot. z dopiskiem Wadium dot. ZP A-212-42/15. 8.Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 15.09.2015 r. do godz. 12:00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 11.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawyPzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp. 12.Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. a. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.14. b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.Utrata wadium: 14.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 1 ustawy) wadium może być wniesione przez dowolny podmiot

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty przeglądów i konserwacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach