Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
- Data zamieszczenia: 2018-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Zjednoczenia 110 C
65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
REGON: 369088434 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa mobilnego monitoringu przy wykorzystaniu technologii GPS wraz z transmisją danych o lokalizacji i stanie monitorowanych obiektów przy wykorzystaniu pakietowej transmisji danych GPRS oraz monitoringu wizyjnego w pojazdach wskazanych przez Zamawiającego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zakres zamówienia obejmuje min.: 1) dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Systemu dla pojazdów wskazanych przez Zamawiającego 2) obsługę całego Systemu 3) instalację i konfigurację oprogramowania do monitorowania i zarządzania flotą pojazdów o funkcjonalności opisanej poniżej; 4) transmisję danych poprzez karty SIM Wykonawcy; karty SIM zainstalowane w urządzeniach rejestrujących muszą posiadać zdolność transmisji (zasięg, transfer) bez zakłóceń na obszarze Polski, a szczególnie terenie objętym działaniem Zamawiającego, tj. Miasto Zielona Góra wraz z przyległymi gminami. Nie dopuszcza się zaniku sygnału i braku transmisji powyżej 1 minuty 5) przechowywanie danych z monitoringu GPS na serwerze Wykonawcy przez okres obowiązywania umowy oraz min. 36 miesięcy po jej zakończeniu 6) oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy i musi spełniać normy jakościowe oraz posiadać znak bezpieczeństwa CE. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU, OPIS TECHNICZNO – FUNKCJONALNY SYTEMU MONITORINGU GPS ORAZ MONITORINGU WIZYJNEGO OPISANY JEST W ZAŁĄCZNIKU nr 1 do projektu umowy - stanowiącej II część DO SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które składa każdy Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu (aktualne na dzień składania oferty): 1) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1.1. do SIWZ oraz 1.2. formularz cenowy 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania oferty 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12. 1.2) niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie 4) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 12.5.3) SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego. 5) Oświadczenie, które składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, z wyjątkiem przypadku gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę lub złożono tylko jedną ofertę częściową na daną część zamówienia: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, 1618 i 1634) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr II.1 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Komora laminarna BIO160
Dodano: 2021-10-27 - Dostawa i instalacja aparatury i wyposażenia (dalej łącznie zwanych zamiennie aparaturą, wyposażeniem, sprzętem)oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji zainstalowanej aparatury.
Dodano: 2021-10-19 - Dostawa i instalacja aparatury i wyposażenia (dalej łącznie zwanych zamiennie aparaturą, wyposażeniem, sprzętem)oraz szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji zainstalowanej aparatury.
Dodano: 2021-10-19 - Zakup wyposażenia pomieszczeń czystych Banku Komórek Macierzystych
Dodano: 2020-11-27 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
Dodano: 2020-10-19 - Dostawa wyposażenia stanowiska mechanooptycznego
Dodano: 2020-10-14 - Dostawa wyposażenia stanowiska mechanooptycznego
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa wyposażenia stanowiska mechanooptycznego
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa wyposażenia stanowiska mechanooptycznego
Dodano: 2020-05-13 - Dostawa profilometru optycznego
Dodano: 2020-05-05