Przetargi.pl
Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-075/2018

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02091 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 720 366 , fax. 225 720 363
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    ul. Żwirki i Wigury 61
    02091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 720 366, fax. 225 720 363
    REGON: 28891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-075/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety: Pakiet 1 – krzesła i fotele biurowe Pakiet 2 – meble do Domu Studenta nr 2 i 2BIS Pakiet 3 – meble biurowe do Kliniki Gastroenterologii i Żywienia Dzieci Pakiet 4 – meble biurowe do jednostek organizacyjnych WUM Pakiet 5 – szafy metalowe do jednostek organizacyjnych WUM Pakiet 6 – stół do siedziby organizacji studenckich 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli oraz urządzeń, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 6” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.6 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) dostawa mebli do miejsc wskazanych w Załącznikach 2.1- 2.6, ustawienie i montaż mebli w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości, na warunkach określonych we wzorze umowy, 2) ustalenie z Użytkownikami ostatecznej kolorystki tapicerki, płyt laminowanych, naturalnej okleiny meblowej oraz uchwytów meblowych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia na podstawie próbników dostarczonych przez Wykonawcę. 3) dla Pakietu 1, 2, 4 - Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbniki materiałów tapicerskich spełniających wymagania określone w SIWZ w zakresie gramatury, klasy ścieralności, itp., dostępnych w ofercie producenta oferowanych krzeseł, foteli oraz innych mebli tapicerowanych, 4) dla Pakietu 2 – Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbnik płyty zaoferowanej do wykonania mebli. 5) dla Pakietu 4: a) w odniesieniu do pozycji 3 (od 3.1 do 3.5) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi paletę zawierającą minimum 50 kolorów obejmujących kolory drewnopodobne, b) w odniesieniu do pozycji 1 (od 1.1 do 1.4) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbnik płyty zaoferowanej do wykonania mebli. Wyżej wymieniona paleta/próbnik kolorów musi umożliwiać wykonanie mebli zgodnie z wymaganiami dotyczącymi grubości płyty wskazanymi w załącznikach do SIWZ, stanowiących formularze asortymentowo-cenowe. 6) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy, 7) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Technicznego Utrzymania Obiektów WUM, lub/i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie. Informacje dodatkowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach