Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2019-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i ustawienie mebli, w podziale na pakiety - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami: Pakiet 1: Dostawa biurek, kontenerów i regałów; Pakiet 2: Dostawa foteli i krzeseł. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli, w zakresie poszczególnych Pakietów został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 3.1. dostawa przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1 i 2: Centrum Dydaktyczne WUM, ul. Trojdena 2a, 02-091 Warszawa 3.2. ustawienie i montaż mebli w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości, na warunkach określonych we wzorze umowy; 3.3. ustalenie z Użytkownikami ostatecznej kolorystki tapicerki, płyt laminowanych, naturalnej okleiny meblowej oraz uchwytów meblowych przed przystąpieniem do realizacji zamówienia na podstawie próbników dostarczonych przez Wykonawcę); 3.4. Pakiet 1: Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbnik płyty zaoferowanej do wykonania mebli. Wyżej wymieniona paleta/próbnik kolorów musi umożliwiać wykonanie mebli zgodnie z wymaganiami dotyczącymi grubości płyty wskazanymi w załączniku do SIWZ, stanowiącym formularz asortymentowo-cenowy. 3.5. Pakiet 2: Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedstawi próbniki materiałów tapicerskich spełniających wymagania określone w SIWZ w zakresie gramatury, klasy ścieralności, itp., dostępnych w ofercie producenta oferowanych mebli tapicerowanych; 3.6. Wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy; 3.7. Przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru, sporządzonym wg wzoru stanowiącego Załącznik do Wzoru umowy. W odbiorze uczestniczyć będzie przedstawiciel Działu Technicznego Utrzymania Obiektów WUM, lub/i osoby upoważnione do odbioru w zakresie merytorycznym przedmiotu dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39151000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania w zakresie poszczególnych Pakietów, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w zależności od Pakietu, na który składa ofertę, odpowiednio w wysokości: Pakiet 1 – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych), Pakiet 2 – 620,00 zł (słownie: sześćset dwadzieścia złotych). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert (z jednoznacznym określeniem Pakietu/Pakietów, których wadium dotyczy), a dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szafek BHP, TP-258/22/JP
Dodano: 2023-03-07 - Zakup mebli biurowych
Dodano: 2022-11-16 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2021-10-01 - Dostawa wyposażenia szatni - strona czysta i strona brudna - w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Szpitala Południowego”.
Dodano: 2021-01-27 - „Wyposażenie obiektu przy ul. Koszykowej 79B
Dodano: 2020-12-23 - Adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii i kieszeni sceny sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych numer postępowania: 2020/6
Dodano: 2020-10-08 - adaptacja wyposażenia pomieszczeń kostiumerii sali widowiskowej PZLPiT "Mazowsze" na potrzeby przechowywania kostiumów scenicznych wraz z wyodrębnieniem miejsca przygotowań artystów do wydarzeń artystycznych
Dodano: 2020-09-19 - Dostawę wieszaków do wyposażenia szatni, stołów cateringowych i koktajlowych, szafy pancernej, mebli, systemu montażowego do tablic oraz regałów magazynowych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodano: 2020-09-08 - Wyposażenie gabinetów na potrzeby nowo tworzonego Ośrodka Rehabilitacji Kardiologicznej w ramach realizacji projektu pn.: „Poprawa jakości życia mieszkańców subregionu ostrołęckiego poprzez poprawę dostępu do usług publicznych w zakresie rehabilitacji kardiologicznej jako uzupełnienie kompleksowej opieki kardiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce”.
Dodano: 2019-10-02 - Dostawa mebli III do Warszawskiego Szpitala dla Dzieci SPZOZ
Dodano: 2018-09-19